#1 Skrevet Mars 15, 2006 Skal på eu kontroll med S6 innen mai. Har 3,5" rustfritt uten kat og en liten potte bakerst.. Hvordan blir dette å gå mtp. støynivå? Hva med avgass iom at katalysator er fjerna?.. litt bekymra for dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2006 Standstøy står vel oppført i vognkortet ditt og den er du sannsynligvis over med det anlegget du har. Katalysator må nok på igjen da det måles og syns at den ikke er der lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2006 Skal på eu kontroll med S6 innen mai.Har 3,5" rustfritt uten kat og en liten potte bakerst.. Hvordan blir dette å gå mtp. støynivå? Hva med avgass iom at katalysator er fjerna?.. litt bekymra for dette... Fjernet cat på min gamle 2,6 V6, og da gikk den gjennom på tomgang, men på forhøyet tomgang som alle veksteder egentli skal gjøre, går det ikke... Så det kommer nok an på verkstedet du tar kontrollen på.. Sån var det i hvertfall på gamle bilen min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2006 Du har 5dB å gå på i forhold til det som står i vognkortet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2006 Problemet blir vel at cat en skal være der - om avgassen er grei eller ikke. Har hatt denne diskusjonen med dem ... Og de pleier å sjekke dett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2006 shit.. Skjønner at jeg må jobbe litt med dette,... men det er jo mange biler som bråker mye, det må jo være litt toleranse? Katalysator, forøvrig kan jo og bli et problem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...