Crom speildeksler eller ikke??

Anbefalte innlegg

: klø : Lurte på hva folk syntes om crom speildeksler.. Kan man ha bare crom deksler uten noe anna crom på bilen?? (har tenkt å montere clean sort grill med bare riller så crom'en på grillen forsvinner oxo..) Har fått så mange komentarer på høyden så jeg må bare si at senk kommer når snøen forsvinner:):)

 

Syntes dere det hadde passet på bilen min??

Noen som kan photoshoppe på et cromdeksel på dette bilde? (dårlig bilde ,men litt lettere å tenke seg)

 

Bilde019.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig syntes jeg at dette her med chrome speiler begynner og bli litt oppbrukt.... Evig mange som har det.

Ha de orginale du:) Det syntes jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er så imot kromspeil at jeg hadde lakka speilene om jeg hadde hatt en pellers ny RS4! Oppbrukt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er så imot kromspeil at jeg hadde lakka speilene om jeg hadde hatt en pellers ny RS4! Oppbrukt!

 

Ok, fint med litt meninger rundt dette.. Takker for svar..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo heller ingen Audi som har kromspeil originalt, de er jo i matt aluminium på S/RS-modellene. I så tilfelle hadde det vært mere likt med sølvlakkerte speilhus?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid fett med litt chrome, bare det ikke blir altfor masse! Gå for det du!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er så og si alergisk mot krom, så NEI ! Jeg vill også lakka listene rundt rutene ....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo heller ingen Audi som har kromspeil originalt, de er jo i matt aluminium på S/RS-modellene. I så tilfelle hadde det vært mere likt med sølvlakkerte speilhus?

 

 

Må korrigere deg litt her. S-modellene har blank polerte aluminiums speil og kromma plast speil kan derfor ligne litt på disse. RS modellene derimot har børstet aluminiums speil som derfor fremstår som matte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takk. Er så sjelden man ser en nyere S her, så derfor trodde jeg det var samme som RS (som jeg ser litt oftere)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du får bra kvalitet er det fint nok, men det må det være, mine er "krakilerte" og ikke så fine lenger, enten fjerner jeg de, eller så handler jeg S speil, originale...

 

Jeg har en seidl emblemfri grill du kan tygge på å kjøpe dag otto ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

matte er fett synes jeg..som rs altså...blanke liker jeg ikke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du får bra kvalitet er det fint nok, men det må det være, mine er "krakilerte" og ikke så fine lenger, enten fjerner jeg de, eller så handler jeg S speil, originale...

 

Jeg har en seidl emblemfri grill du kan tygge på å kjøpe dag otto ;)

 

Hadde tenk å ha det.. Det er vel ikke netting vel?? men med riller???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.