#1 Skrevet Mars 15, 2006 Hvem er det som er SIKRE på at dem skal oppover? Så kan vi begynne å koordinere turen fra Oslo, og kanskje samle litt Oslo-folk på hyttene som er til leie? Glimrende sjanse for å ta dette som en liten "småferie" hvor dere tar med fruen/typen å reiser på treff? Hvordan ligger det ann, folket? Disse er med i kolonne fra Oslo: Andreas Skotner Roger Kristiansen Inge Opland Carina Morewood Luis Araya 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2006 Jeg blir med deg jeg, Andreas. S-line mafiaen må jo stille opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2006 når er dette??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2006 når er dette??? 16-18 Juni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2006 Jeg skal oppover, men skal sove hos slekt. Men kjører gjerne sammen med en gjeng oppover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2006 Jeg blir med deg jeg, Andreas. S-line mafiaen må jo stille opp. Da har vi en date 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 16, 2006 Jeg blir med deg jeg, Andreas. S-line mafiaen må jo stille opp. muligens jeg blir med også, men går det greit med en liten S da??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 16, 2006 Jeg blir med deg jeg, Andreas. S-line mafiaen må jo stille opp. Jeg vil også være med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 17, 2006 Jeg vil også være med. ooohh... trippeldate. Er jo plass til mange på hytta! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 17, 2006 Det er bare kult om vi blir et skikkelig følge oppover vettu, så Luis og Carina er også hjertelig velkommen til å slå følge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 17, 2006 det blir nice, har ordnet meg fri ifra jobben den helga, så da er bare å count me in, in that hut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 17, 2006 Har oppdatert første innlegget med dem som er med. Blir moro med en liten kolonne oppover ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 17, 2006 Da blir det avreise på torsdag 15.6. da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 17, 2006 Frister veldig, Må se om jeg kan få fri. Bekrefter senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 17, 2006 Da blir det avreise på torsdag 15.6. da? Ja, må vel bli det? Tidlig ettermiddag torsdag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 17, 2006 Frister veldig, Må se om jeg kan få fri. Bekrefter senere. kom igjen da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 17, 2006 Ja da hehe er nok stoooor sjangs for at jeg er med hehe, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 17, 2006 Jeg blir med deg jeg, Andreas. S-line mafiaen må jo stille opp. er det galt at jeg ikke har s-line nå.... faen hva skal til for at dere blir fornøyd da.... jeg er med bare jeg får fri... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 3, 2006 Vi bør vel snart få bestilt noen hytter også? Broren min har også lyst til å være med, og fruen din vil vel kanskje være med også, Andreas, så da må vi vel ha to, kanskje 3 hytter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 3, 2006 Hvor skal dette være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 3, 2006 Åssen er det med dere Oslo-folk, har dere tenkt å delta på alt som er satt opp av events på VACN NOrdvest? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 3, 2006 Vi bør vel snart få bestilt noen hytter også?Broren min har også lyst til å være med, og fruen din vil vel kanskje være med også, Andreas, så da må vi vel ha to, kanskje 3 hytter? Det skal være i Kristiansund 16.- 18. Juni Søk på "VACN Nordvest 2006" her på forumet, så finner du alle opplysninger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 3, 2006 Åssen er det med dere Oslo-folk, har dere tenkt å delta på alt som er satt opp av events på VACN NOrdvest? Ja, vi må jo være med på alt når vi først har tatt turen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 8, 2006 Vi bør vel snart få bestilt noen hytter også?Broren min har også lyst til å være med, og fruen din vil vel kanskje være med også, Andreas, så da må vi vel ha to, kanskje 3 hytter? Bestilt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 8, 2006 Bestilt? Nei, jeg må nesten vite litt hvem som blir med. skal jeg bare melde på de som står først i tråden her eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...