#26 Skrevet Mai 8, 2006 jeg har veldig lyst til å være med.. men jeg tror ikke jeg har fått lakkert bilen til da... så da er en dør og sn forskjerm litt mørkere... hmm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 8, 2006 Det tåler vi vet du Arve. Bare å bli med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 8, 2006 Det tåler vi vet du Arve. Bare å bli med det? da skal dere ikke se bort ifra at det brommer en S serie (ikke S-line) med.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 8, 2006 Skal du kjøre selv eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 8, 2006 Skal du kjøre selv eller? jeg veit ikke enda. kommer ann på om lappen har kommet tilbake til riktig eier... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 9, 2006 Nei, jeg må nesten vite litt hvem som blir med. skal jeg bare melde på de som står først i tråden her eller? Eneste jeg har bekreftet er deg og meg (*sjokk*). De andre har veeeeeldig mange forbehold. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 9, 2006 Eneste jeg har bekreftet er deg og meg (*sjokk*). De andre har veeeeeldig mange forbehold. takk for tilliten!!!! hehe jeg skal da være med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...