#1 Skrevet Mars 16, 2006 Skal montere Åpentluftfilter iløpet av dagen. Men har lyst å lage hull i siden av bilen slik at det blir kaldere i motorrommet. Men hvordan lager man hull uten at lakken blir skadet rundt huller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2006 slik har jeg gjort det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2006 Fet! Men skal ha clean look på bilen, så skal ikke bygge nokka ut. Er det bare å feste teip der man skal borre hull så sprekker ikke lakken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2006 det vet jeg ikke, jeg lakka oppgjenn panseret også fordi jeg sveiset buen på panseret(golf4) samtidig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2006 Hvis du skal ha noe på siden i forskjermen, så finnes det slike ala Caravelle/T4 til å sveise inn. Se f.eks. http://www.awesome-gti.co.uk/vw%20golfmk2/styling.html. Mange leverandører av slikt, se også http://search.ebay.de/search/search.dll?sofocus=bs&sbrftog=1&fstype=1&flt=9&catref=C6&frpp=50&from=R10&fcl=3&satitle=einschweissblech+vw&sacat=-1%26catref%3DC6&bs=Finden&fsop=1%26fsoo%3D1&coaction=compare&copagenum=1&coentrypage=search&sargn=-1%26saslc%3D3&sadis=200&fpos=Postleitzahl&ga10244=10425&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi= Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2006 Det går jo ikke an å bare sage hull, det blir forferdelig stygt. Lakken blir uansett ødelagt også. Enten må man kjøpe noen riller til å sveise inn, sånne som er på Transporter/Caravelle og noen 124-serie Mercedeser, eller så må man bare holde seg til originalfilteret. Åpent filter gir absolutt ingen effekt annet enn lyden uansett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...