#1 Skrevet April 7, 2004 Stålrøret inn til servopumpa på min VR6 lekker rett før banjokoblingen. Regner med jeg strammet den litt mye, så den fikk seg en knekk der... Er det noen mulighet for å fikse dette, eller er det såpass høyt trykk i det at det må skiftes? Tenkte i tilfelle jeg skulle skifte det med et brukt et, siden det nye sikker koster flere tuser kroner. MÅ jeg ha et fra VR6, eller passer andre f.eks. fra Golf 2? (Golf 2 servopumpa passer rett på VR6, det vet jeg) Er det ellers noen som vet hvor jeg kan få tak i et likt rør? Alle innspill mottas med takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2004 Det er sikkert litt trykk der ja...men du kan garantert bytte ut et rør med hydraulikkslange og passende koblinger fra Tess eller Hydroscand. Det er sikkert billigere en VAG...kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2004 ja, kanskje. Jeg kan sjekke med TESS dersom ingen andre har noen lure påfunn. Jeg lurer på om Golf 2 røret passer, men jeg ser på elcats.ru at det ser ikke ut som det har banjokobling, men kanskje den andre koblingen passer også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2004 Golf 2: VR6: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 7, 2004 Banjo på VR6 og skrunippel på Golf 2...da hadde jeg gått til Tess eller Hydroscand. Dette er standard hos disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 7, 2004 Etter hva ETKA sier så passer Golf, Jetta og Vento 92-98mod med VR6 motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 9, 2004 Sjekk delenr og send meg en pm så kan jeg skaffe deg en grei pris på orginaldelen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 9, 2004 TESS er dyrt, finn frem mål og div. ta kontakt med Industri Hydraulikk:69363440 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...