#1 Skrevet Mars 16, 2006 Som sakt, lurer jeg på om dette er brae eller dårlige dekk.?. http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbestellen.pl?typ=R-118861&dsco=29 Var iallefall det billigste jeg har funne hitil av dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2006 Som det står i andre poster på forumet, så er det mange positive erfaringer med nangkang. Jeg kjørte nangkang i fjor, riktignok i 225/40/18, men godt fornøyd. Husker ikke helt betegnelsen på de dekka jeg hadde, men som sagt gode dekk på både tørt å vått føre (dette er mine erfaringer ihvertfall). Kommer til å kjøre nankang i år også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2006 Kjørte på 225/40x18 i fjor, og har kjøpt inn nye dekk til denne sesongen, samme merke. Godt fornøyd med dekka, i forhold til pris.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2006 Jeg hadde og nankang på gamledekkene min..235/35-19. de var helt ålrajte de az..bra til prisen lixom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2006 bra til prisen lixom Det var det jeg også tengte. å for 245/35/19 så kostett d jo bare 100,- mere per dekk ca. Så til den prisen trur jeg nåkk at det blir sånne dekk på meg i år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...