#1 Skrevet Mars 16, 2006 Noen som vet hvor man kan få kjøpt sånn rutelim ? skal bruke det til å lime på takspoiler på en A4avant og en A6avant ... pluss at det skal brukes til å lime på en S6 grill på min A6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2006 Noen som vet hvor man kan få kjøpt sånn rutelim ? skal bruke det til å lime på takspoiler på en A4avant og en A6avant ... pluss at det skal brukes til å lime på en S6 grill på min A6 sicaflex er vel bra til det. Bare å dra til noen som driver med karosseri:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2006 Riis bilglass har slikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2006 jeg kjøpte rutelim hos biltema... funka bra den.. billig også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2006 jeg kjøpte rutelim hos biltema... funka bra den.. billig også.. Prøvde å lete etter dette på deres nettsider , men fant ikke noe... Het det rutelim ? eller er det noe annet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...