#1 Skrevet Mars 16, 2006 Når jeg vasket bilen idag merket jeg at det er MASSE små gule malings prikker på panser og venstre forskjerm! Har ingen anelse hvor det kommer fra eller når det skjedde... Det verste er at de sitter som bare f..., så jeg trenger noen gode råd til hvordan jeg skal få dem bort? Lakkering er ikke ett alternativ her.... Trenger pengene til andre morsomere ting! Alle forslag mottas med stor takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2006 Mangen som selger bilpleie-produkter har også kitt. Dette kittet bruker du sammen med lunka vann og gnir det over bilen.... Då slipper du at lakker blir ru og så forsvinner disse gule lakkflekkene dine.... Vet at 3M lager dette kittet værtfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2006 Er det virkelig så enkelt? Hørtes nesten for godt ut til å være sant... Men det er verdt ett forsøk... Takker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2006 Funker utrolig bra! Koster noen hundre-lapper for kittet med det er verdt det! Det tar noen timer med skrubbing og gniing,men resultatet blir utrolig bra...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2006 Funker utrolig bra!Koster noen hundre-lapper for kittet med det er verdt det! Det tar noen timer med skrubbing og gniing,men resultatet blir utrolig bra...... Det heter 3m cleaner clay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2006 Blir spennende å se om det funker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 20, 2006 Jeg har brukt start gass, spray på gnikk med ei fin fille helst 7 lags bomulls fille spray på igjen og gnikk til malingen er borte, dette er effektivt og bra. En boks med startgass koster ca 20 kr på hvilken som helst bensin stasjon. Når du har fått bort malingen polerer du området du har holdt på med, så er bilen like fin etterpå. Dette trikset fikk jeg vite av et polerings firma. Lykke til...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...