Anbefalte innlegg

Ja jeg vet at det er flere tråder om dette, men prøver en gang til!

Syntes turbocup felgene er for vanlig, og BBS LM er for dyre, så Har kikket litt på Rial daytona Race, men har ikke funnet ut om disse kommer i 8,5x18 Noen som vet dette, og pris på disse?

Kom gjerne med gode tips og bilder!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg vet at det er flere tråder om dette, men prøver en gang til!

Syntes turbocup felgene er for vanlig, og BBS LM er for dyre, så Har kikket litt på Rial daytona Race, men har ikke funnet ut om disse kommer i 8,5x18 Noen som vet dette, og pris på disse?

Kom gjerne med gode tips og bilder!!!

Er Rial Daytona noe særlig billigere enn BBS LM da? Tror ikke jeg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er Rial Daytona noe særlig billigere enn BBS LM da? Tror ikke jeg...
Omtrent halv pris......;) Kompis av meg kjøpte et sett med 8,5 og 10x19 til en Audi 200 så det vet jeg. BBS Lemans koster nok "noe" mer. Han kjøpte felgene med Jørgenrud Bilverksted i Østfold.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vær OBS at relativt mange Porsche felger ikke går på RS2 pga nav er større på RS2 enn Porsche. Løsningen er isåfall å dreie av felgene noe som bl.a. Fridtjov måtte gjør på sine BBS LM.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er fult klar over nav dimen! men hvis jeg finner noen brukte, så passer jo aldri bak felgene! De bilr jo alt for breie! Men har funnet ut at importøren av Rial sluttet til nyttår, så måtte bestille fra tyskland.

Noen andre gode alternativ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.