#1 Skrevet Mars 16, 2006 sikkert kongebra dekk.... http://video.google.com/videoplay?docid=-6260799990294515457&q=crazy+arab 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2006 Gale arabere:) har sett en der de meier ned en som står og ser på ved siden av veien... kan ikke akkurat si han rørte så mye på seg etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2006 Den er gammel da. Men uansett gleder jeg meg til å se dem prøve dette med en Merce A klasse:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2006 ikke lett å få kjøpt seg bruktbil der nede hvis man ikke har lyst på hvit ser det ut til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2006 Farga har sikkert noe med at det ikke er så sinnsykt kult å ha en svart kjerre når det er solsteik og 75 grader ute Araberne er forresten syke når det kommer til drifting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2006 Hmm,noen som vet hva musikken i filmen heter,mener det har vært oppe her før men finner ikke noe når jeg søker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 16, 2006 Ga opp jeg. Har den sangen på en eller annen CD men gidder ikke lese gjennom ALLE. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 17, 2006 jeg lasta ned den sangen der, når jeg først så filmen for 1 år siden? søkte bare på noe av det han sa i sangen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 17, 2006 Rart det går så bra som det gjør. Temmelig vilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 17, 2006 Rart det går så bra som det gjør. Temmelig vilt Har sett et klipp til i samme "serien" der ting ikke går like bra.. Du finner den sikkert her på forumet om du søker på 'araber' ellerno. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 17, 2006 her er et klipp der ting ikke går helt som planlagt... ustabile karer detta... http://video.google.com/videoplay?docid=291976172600745613&q=crazy+arab 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 17, 2006 Hmm,noen som vet hva musikken i filmen heter,mener det har vært oppe her før men finner ikke noe når jeg søker.. Det er ivertfall en e-type sang ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 17, 2006 gammel film ja, men vill kjøring. Som sagt: Gale arabere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 17, 2006 Gale folk ja.. Musikken heter interphace Vs Bushman - no one else eller bare bushman - no one else 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 17, 2006 her er et klipp der ting ikke går helt som planlagt...ustabile karer detta... http://video.google.com/videoplay?do...3&q=crazy+arab SINNSYKT: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 20, 2006 FY faen!! Syke jævla.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 20, 2006 De er ikke helt gode de som kjører, men tenk på de som sitter på?? Hadde ikke vært meg i baksetet der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 20, 2006 Galne folk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 20, 2006 Dette er rått. noen som vet hvor det går ann å laste ned de filmene der . Det er vell noen filmer som har blitt laget opp igjennom tidene . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 22, 2006 sinnsyke folk med store fritids problemer!! det værste er at mye av det ser ut til å være planlagt... se på alle tilskuerene.. Hadde i hvertfall ikke giddi å stå så nærme veien med de sye folka der kjørendes rundt: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...