Tja hva skal man si...bredt ;)

Anbefalte innlegg

Gale arabere:) har sett en der de meier ned en som står og ser på ved siden av veien... kan ikke akkurat si han rørte så mye på seg etterpå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er gammel da. Men uansett gleder jeg meg til å se dem prøve dette med en Merce A klasse:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke lett å få kjøpt seg bruktbil der nede hvis man ikke har lyst på hvit ser det ut til.. : dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Farga har sikkert noe med at det ikke er så sinnsykt kult å ha en svart kjerre når det er solsteik og 75 grader ute :)

Araberne er forresten syke når det kommer til drifting :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,noen som vet hva musikken i filmen heter,mener det har vært oppe her før men finner ikke noe når jeg søker.. : bh :: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ga opp jeg. Har den sangen på en eller annen CD men gidder ikke lese gjennom ALLE.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg lasta ned den sangen der, når jeg først så filmen for 1 år siden? søkte bare på noe av det han sa i sangen;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rart det går så bra som det gjør. Temmelig vilt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rart det går så bra som det gjør. Temmelig vilt

Har sett et klipp til i samme "serien" der ting ikke går like bra.. Du finner den sikkert her på forumet om du søker på 'araber' ellerno. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,noen som vet hva musikken i filmen heter,mener det har vært oppe her før men finner ikke noe når jeg søker.. : bh :: klø :

Det er ivertfall en e-type sang ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gammel film ja, men vill kjøring. Som sagt: Gale arabere! : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gale folk ja.. : rolleyes

Musikken heter interphace Vs Bushman - no one else eller bare bushman - no one else ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FY faen!! Syke jævla..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er ikke helt gode de som kjører, men tenk på de som sitter på?? Hadde ikke vært meg i baksetet der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er rått. noen som vet hvor det går ann å laste ned de filmene der . Det er vell noen filmer som har blitt laget opp igjennom tidene .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sinnsyke folk med store fritids problemer!!: eek : det værste er at mye av det ser ut til å være planlagt... se på alle tilskuerene.. Hadde i hvertfall ikke giddi å stå så nærme veien med de sye folka der kjørendes rundt: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.