#1 Skrevet Mars 16, 2006 litt bedre en hva de lager i pimp my ride!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2006 2 bilder til...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2006 Det der var rått. På den helblåe ser jo faktisk 1000metere meget bra ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2006 Det der var rått.På den helblåe ser jo faktisk 1000metere meget bra ut. Faktisk! men tror jeg kunne godtatt mykje bere jeg fikk den bilen der:) gjerne ett par stk som ryggelys også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2006 Har alltid vært svak for slike biler! fytti så rått! den dagen jeg har råd til drivstoff til å bruke en sånn en, så må jeg nesten kjøpe en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2006 Det der var rått.På den helblåe ser jo faktisk 1000metere meget bra ut. Kjører mottsatt mening jeg. Fått vekk alle de 4 lyktene, så hadde denn riktig sett 'snygg' ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 16, 2006 :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 16, 2006 sjekk logoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 16, 2006 motor og felg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 16, 2006 Fy f...,DET er en "angry" front! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 16, 2006 : haha : De bremsene så lite pinglette ut inni de felgene da:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 16, 2006 : haha : De bremsene så lite pinglette ut inni de felgene da:nana: Det hadde sikkert bremsene dine gjort oxo bak denne dim hjul.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 17, 2006 Se det høydehuset a! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 17, 2006 Dette er VAKKERT. Det er sinnsykt lekre linjer på de bilene der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 17, 2006 Oioioi, vil ha: eek : Men vekk me de 4 runde, da tror jeg den hadde vert penere.. Kan ikke noen ta en liten brush på den da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 17, 2006 Helt rått, men liker den org shelby bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 17, 2006 Selvsagt helt enig i hva du mener Runar, men mener gutta har kommet helt i mål med denne: rock : Ufattelig brutal bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 17, 2006 Selvsagt helt enig i hva du mener Runar, men mener gutta har kommet helt i mål med denne: rock : Ufattelig brutal bil! Det skal jeg være enig i:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 17, 2006 Pen bil, men den ser utrulig stor ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 17, 2006 fikk nesten reisning av dette! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 17, 2006 En dårlig mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 17, 2006 En dårlig mod. Fetere MED de ekstralyktene syns jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 31, 2009 Gaaaaaammel tråd! men denne blir bygget på Discovery akkurat nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 31, 2009 Der er drømmebilen min jo! :tilber: Jeg har "googlet" denne mang en gang nå, og siklet på hiddenskjermen, hehe... Den nye Mustangen er bare helt rå, og denne er perfekt (med alle lyktene foran!): rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 31, 2009 Du kan se den på discovery nå. Nesten slutt da men... Edit: Da var det slutt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...