Anbefalte innlegg

Skal demontere hele interiøret, og er ikke sikker på hvordan jeg demonterer forsetene..

Er det en egen fremgangsmåte å gjøre det på? Eller bare skru av alt man finner der?

Og kanskje noen vet om baksete ryggen? Er vel bare de festene som er under baksetet?

Mvh

Jan R.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har B5 så er det hvertfall veldig simpelt!

La ved sidene fra rep.håndboka.

Det er snakk om en klips helt forann på skinna i midten, to deksler bak på skinnene på sidene og deretter bare skyve det ut. Husk kontakten for setevarmen, så slipper du å røkke det i stykker

72-1 Front seats.pdf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har B5 så er det hvertfall veldig simpelt!

La ved sidene fra rep.håndboka.

Det er snakk om en klips helt forann på skinna i midten, to deksler bak på skinnene på sidene og deretter bare skyve det ut. Husk kontakten for setevarmen, så slipper du å røkke det i stykker

Takk for info! Setene er til slutt ute etter mye "røsking" før jeg fant ut hvordan jeg skulle ta de ut.

Glemte foressten kontakten på passasjer setet, men det gikk heldigvis bra. Tror ikke den satt så bra på!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.