Oslo: Hvem skal til Valdres? Dele hytte?

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt meg en tur til Valdres 1.Mai, og lurte i den forbindelse på om det var flere som skulle oppover, så vi kan dele en hytte kanskje?

 

Jeg har planer om å dra oppover dagen før (30. April), så det blir bare en natt for min del.

 

Da er hytta fylt opp med følgende personer:

Meg

Even

Endre

Mikael

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er intr, selv om jeg er under Mjøsa lokallag.

Har du mer info om hyttene og pris.

Regner også med og reise oppover dagen før.

Er vel mange flere som har planlagt overnatting oppe der også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor du er i fra spiller ingen rolle vet du, Even. : smil :

 

Jeg klippet ut litt av trefftråden.

 

"Bestilling av hytter gjøres ved å ringe campingplassen på telefonnummer: 61357780, referer til vwaudi-klubben ved bestilling.

Priser:

Liten hytte med 4 sengeplasser: 600kr

Mellomstor hytte med 5 sengeplasser: 800kr

Stor hytte med 7 sengeplasser: 900kr"

 

Jeg vurderer å bare bestille ei hytte, og så satse på å fylle den opp. Hytte må jeg jo ha likevel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg lagt ut en tråd i Mjøsa delen på forumet.

Blir det dårlig med respons der så blir jeg garantert med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da hører jeg fra deg da vet du.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

billige hytter da, Må se litt hva jeg får tid til .( mitt i flytte prosses med jobben ) men gir beskjed hvis jeg kan. Hyttetur + cognac = moro :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bestilt en liten hytte jeg (4 senger), så da blir det de som er først til å si de skal ha seng som får.

 

En drink blir det nok utpå kvelden ja, Tor Alfred.:venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med hvis sengeplass...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis bilen er ferdig innen den tid skal du ikke se bort ifra at du må slite med meg en tur til:):nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er plass til deg vet du Endre.

Og akkurat plass til deg også, Knut Erik. Jeg skal nok klare å takle v8-lyden en tur til jeg vet du. Skal jeg holde av den siste sengeplassen til deg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får nye fangere og skjørter til tirsdag. Må tillpasses, lakeres og monteres. Har ikke snøring på hvordan dette gjøres og har ikke peiling på hvor lang tid dette tar. Hvis jeg er ferdig før treffet SKAL jeg være med opp. Men jeg vill ikke at du holder av noe til meg i tillfelle jeg går på en smell og bilen ikke er ferdig i tide. Da får jeg heller finne en plass ett annet sted hvis senga er opptatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmz... er det snakk om alkohyler, lettkledde damer og andre ting vi egentlig ikke har godt av?: smil :

 

Mulig jeg blir med, må bare sjekke om Toura'n duger som soveplass:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må vel nesten ligge dobbelt inne den bilen du Jan, men det er helt klart verdt det.: smil :

Det med lettkledde damer er nok ikke helt sikkert, ettersom temperaturen i fjor sank VELDIG nærme 0 grader i løpet av kvelden. Men resten stemmer.: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får nye fangere og skjørter til tirsdag. Må tillpasses, lakeres og monteres. Har ikke snøring på hvordan dette gjøres og har ikke peiling på hvor lang tid dette tar. Hvis jeg er ferdig før treffet SKAL jeg være med opp. Men jeg vill ikke at du holder av noe til meg i tillfelle jeg går på en smell og bilen ikke er ferdig i tide. Da får jeg heller finne en plass ett annet sted hvis senga er opptatt.

 

Jeg holder av en plass i hytta til deg til det nærmer seg jeg, så får vi se da?

Vi får ta det opp til vurdering om du rekker det eller ikke over påske en gang?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er go: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut som om det er ledig køye i hytta vår i Valdres, så hvis noen mangler sengeplass er det bare å hyle.

 

Endre, blir du med søndag, eller skal du kjøre sammen med Inge på mandag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut som om det er ledig køye i hytta vår i Valdres, så hvis noen mangler sengeplass er det bare å hyle.

 

Endre, blir du med søndag, eller skal du kjøre sammen med Inge på mandag?

 

Jeg blir med på Søndagen.. Når drar vi... kolonne ikke sant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut som om det er ledig køye i hytta vår i Valdres, så hvis noen mangler sengeplass er det bare å hyle.

 

Endre, blir du med søndag, eller skal du kjøre sammen med Inge på mandag?

 

Fortsatt ledig plass i hytten? Da er jeg i så fall veldig gjerne med både på å dele hytte og kjøre kolonne på søndag : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endre: Den er god. Vi møtes på Statoil i sandvika (den rett etter at du kommer ut fra tunnelen mot Hønefoss) klokken 14 på søndag. Det ser ut som om det blir en del biler i kolonna ja.

 

Mikael: Vi har plass til deg i hytta vet du. Da er det bare å møte opp i Sandvika da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut som om det er ledig køye i hytta vår i Valdres, så hvis noen mangler sengeplass er det bare å hyle.

 

Endre, blir du med søndag, eller skal du kjøre sammen med Inge på mandag?

 

 

 

Du har regna med meg vel? Jeg er ikke stor men, jeg vil gjerne slippe og dele seng!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada Even. Du er regnet med, ikke noe problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er helt klart med på kolonne på søndag jeg : ja :

 

Og Roger, hvis du husker det får du veldig gjerne brenne den minnebrikken din over på cd ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det var det jeg skulle gjøre ja. Godt du minner meg på det.

Men det skader nok ikke om du minner meg på det en gang til utpå fredag kveld, for det er da jeg har tid til å gjøre det, og jeg har HELT sikkert glemt det mange ganger til før da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.