#1 Skrevet Mars 17, 2006 Hva er betegnelsen på parklys pærene som sitter på en 2000mod A6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2006 W5W, tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2006 W5W på min 2002 A6 i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 17, 2006 Det er vanlig at det er W5W hvis du har halogenlys og H6W hvis du har xenonlys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 17, 2006 Så det er ikke metall sokkel på de? Det er sånn flat glass sokkel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 17, 2006 Så det er ikke metall sokkel på de? Det er sånn flat glass sokkel? H6W er metallsokkel. W5W er glassokkel. Jeg tror det er mulig å se hvilke av disse to typene pærer du har ved å se på pæra fra utsiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 17, 2006 Jeg har xenon orginalmontert og W5W parklys.......!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 17, 2006 Jeg har uansett ikke xenon så da kan jeg vel trygt kjøpe w5w. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 17, 2006 Siden vi er så godt igang her nå, kan noen fortelle meg hva slags betegnelse blinklys pærene i hovedlyktene har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 17, 2006 12V 21W med sokkel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...