#1 Skrevet Mars 17, 2006 Mange herfra som skal overnatte i Valdres natta til 1 mai? Flere som er intr i og gå sammen om og leie hytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2006 Kommer det mange fra "nabo" lokallaget på 1.Mai treffet i Valdres da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2006 Jeg kommer, men er usikker på om jeg skal overnatte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2006 Jeg kommer og jeg skal overnatte...... Blir det noe felles sosialt kvelden i forveien? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2006 Eg kjem, men blir dårlig med overnatting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2006 Hvem skal kjøre oppover 1. mai..? Eventuell kolonne..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 13, 2006 Jeg skal oppover 1Mai. Men jeg blir kjøren fra Lillehammer. Flere fra Lillehammer som skal opper 1Mai? Kunne kjørt kolonne derfra. Veit hvertfall om 2-3 biler som skal kjøre fra Lillehammer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...