#1 Skrevet Mars 17, 2006 Hei Jeg kjøpte ei rs2 bensinpumpe på forumet hær.. uviten skrur jeg ut den som sitter i og til min forbauselse ser den jo neste klin lik ut.. den har og samme delenr trykk inn i seg.. sjekket etka i går kveld og ja.. der står det at det er samme pumpe på rs2 som det er på s6 s4 hadde og samme delenr på pumpa si.. ? er det noe jeg har missforstått?? fikk intrykk av at den rs2 pumpa var mye større en den som satt i s6. Opgitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2006 RS2 har samme pumpe som blant annet 2.3E-motoren og andre motorer med K/KE-Jetronic. De vanlige Motronic-bilene unntatt RS2 har en annen pumpe Er vel ingen fysisk forskjell, men den pumpen fra RS2/K-Jetronic leverer vel litt mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2006 RS2 har samme pumpe som blant annet 2.3E-motoren og andre motorer med K/KE-Jetronic. De vanlige Motronic-bilene unntatt RS2 har en annen pumpe Er vel ingen fysisk forskjell, men den pumpen fra RS2/K-Jetronic leverer vel litt mer. joda men hvorfor sier etka at det er samme pumpe på s4 s6 og rs2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2006 joda men hvorfor sier etka at det er samme pumpe på s4 s6 og rs2? Den gjør ikke det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2006 Den gjør ikke det. Nei, det gjør den ikke. S4/S6 m.fl. har 8A0 906 091 G. RS2 og bilene med K-Jetronic + noen andre har 895 906 089 E. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 18, 2006 Nei, det gjør den ikke. S4/S6 m.fl. har 8A0 906 091 G. RS2 og bilene med K-Jetronic + noen andre har 895 906 089 E. da er det no feil med den versonen jeg har.. 895 906 089 E det nr er på alle modellene på den utgaven jeg har merkelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...