Anbefalte innlegg

Nå er det sommer da. : vinke ::rolleye::nana:

1,5 måned etter ifjor. :o

IMG_2599.jpg

IMG_2595.jpg

IMG_2596.jpg

Må skru ned litt foran og burde vel ha av de 2 cm brede spacerene bak. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er noen som har det godt :P Her kan vi sikkert drømme om å få på vinterdekka før påske :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte faktisk på deg i dag når det var skikkelig vårstemning.. :P Jaggu godt du fikk på sommerhjula.. : smil : Sommerhjula mine blir satt på over neste helg tenker jeg.. Da skal alt monteres sammen igjen og det blir kos.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med quattro kommer sommern litt før.. :P

Satt på sommerdekka i slutten av januar i fjor.. Måtte bytte igjen i begynnelsen av mars...

MEN

NÅ skal sommerdekka på her også. Har gått og venta på det i hele dag...

Regner med at jeg må på med vinterdekk igjen, men det er verdt det. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på hvem som skal uti værste i morra å teste på hjul ;):D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, bare å legge om nå. :rolleye:

Litt glatt til tider men men. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trukke jeg ville prøvd og hatt på sommerdekka enda jeg! kan jo fortsatt snø her i lillehammer enda da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på hvem som skal uti værste i morra å teste på hjul ;):D

Husk kamera da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må da være i modigste laget ?? Er ikke så bært på hadeland ?

Hmm, får vel vente til etter påskeferien her vel ( hvis jeg greier å vente så lenge ) : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må da være i modigste laget ?? Er ikke så bært på hadeland ?

Hmm, får vel vente til etter påskeferien her vel ( hvis jeg greier å vente så lenge ) : smil :

Neida. ;) Var på Gjøvik en tur i formiddag og etter litt inspirert kjøring så fant jeg ut at jeg like godt kunne legge om når jeg kom hjem. La om i begynnelsen av februar ifjor så var etter skjema iår.

Og påsken er veldig sen i år. ;)

Får si ifra Luis så kan jeg ta med kamera, må bort og gjøre litt selv å utpå dagen. Og skulle fått spylt litt. : vinke :

Hmmm, ingen andre som har lagt om enda???? :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

la på sommerdekk 15. februar: smil : , men la omigjenn i begynnelsen av mars: bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var mine på også.

Hadde glemt hjulkorset i værste, så jeg hadde bare en liten skralle å ta boltene med... Men det begynte jo bra, de 12 første boltene (3 første hjula) løsna kjempelett. :)

Siste hjulet var et helvete, men 3 av boltene løste seg opp litt etter litt kjøring og kraftige slag med slegge. Den siste jævelen tok knekken på ryggen min. :P

Men men. Fikk den av til slutt... Og nå ruller einsern på fire lekre Sebring-felger med 205/55-15 lastebilgummi. Ikke mye klaring til buene der, nei!

Var deilig å kjøre med litt mer spennende hjul igjen, men det var også litt uvant. Tror jeg har blitt mye svakere siden i fjor høst. :P

Har ikke kamera nå, dessverre... :|

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

søren har is og snø bortover gata her en stund til:( par uker til så tenker jeg vi kan snakke sommerhjul her og:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nevne at det ikke var like morsomt å rygge inn oppkjørselen som er dekket av snø og is. At det var oppoverbakke var heller ikke noe særlig pluss. :P

Men.. Med litt viljestyrke går alt! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har man fått ordna no bilder. :)

sebringgolf02.sized.jpg

sebringgolf01.sized.jpg

Som sagt.. Lastebilgummi.. Men helt knall å kjøre med! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har man fått ordna no bilder. :)

sebringgolf02.sized.jpg

sebringgolf01.sized.jpg

Som sagt.. Lastebilgummi.. Men helt knall å kjøre med! :D

Du har vel plass til 2 sett til med spredere på golfen vel Marius?;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida. ;) Var på Gjøvik en tur i formiddag og etter litt inspirert kjøring så fant jeg ut at jeg like godt kunne legge om når jeg kom hjem. La om i begynnelsen av februar ifjor så var etter skjema iår.

Og påsken er veldig sen i år. ;)

Får si ifra Luis så kan jeg ta med kamera, må bort og gjøre litt selv å utpå dagen. Og skulle fått spylt litt. : vinke :

Hmmm, ingen andre som har lagt om enda???? :confused:

ser dessverre dårlig ut i morra, med tanke på sommerdekk skift, må ta det til uka, må bestille meg 2 nye hjul også vøtt;)

men vi kan jo vaske og ta bilder uansett da.. skal en liten tur til TS østfold i morra;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har vel plass til 2 sett til med spredere på golfen vel Marius?;)

Minst.

De skal av nå snart.. Vet de ser jævlige ut, men de er veldig kjekke nå på vintern. Skal prøve å få fangern til å henge litt rettere også. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.