#1 Skrevet Mars 17, 2006 Nå er det sommer da. 1,5 måned etter ifjor. Må skru ned litt foran og burde vel ha av de 2 cm brede spacerene bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2006 Er noen som har det godt Her kan vi sikkert drømme om å få på vinterdekka før påske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2006 Tenkte faktisk på deg i dag når det var skikkelig vårstemning.. Jaggu godt du fikk på sommerhjula.. Sommerhjula mine blir satt på over neste helg tenker jeg.. Da skal alt monteres sammen igjen og det blir kos.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 17, 2006 Med quattro kommer sommern litt før.. Satt på sommerdekka i slutten av januar i fjor.. Måtte bytte igjen i begynnelsen av mars... MEN NÅ skal sommerdekka på her også. Har gått og venta på det i hele dag... Regner med at jeg må på med vinterdekk igjen, men det er verdt det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 17, 2006 lurer på hvem som skal uti værste i morra å teste på hjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 17, 2006 Ja, bare å legge om nå. Litt glatt til tider men men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 17, 2006 trukke jeg ville prøvd og hatt på sommerdekka enda jeg! kan jo fortsatt snø her i lillehammer enda da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 17, 2006 lurer på hvem som skal uti værste i morra å teste på hjul Husk kamera da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 17, 2006 Dette må da være i modigste laget ?? Er ikke så bært på hadeland ? Hmm, får vel vente til etter påskeferien her vel ( hvis jeg greier å vente så lenge ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 17, 2006 Dette må da være i modigste laget ?? Er ikke så bært på hadeland ?Hmm, får vel vente til etter påskeferien her vel ( hvis jeg greier å vente så lenge ) Neida. Var på Gjøvik en tur i formiddag og etter litt inspirert kjøring så fant jeg ut at jeg like godt kunne legge om når jeg kom hjem. La om i begynnelsen av februar ifjor så var etter skjema iår. Og påsken er veldig sen i år. Får si ifra Luis så kan jeg ta med kamera, må bort og gjøre litt selv å utpå dagen. Og skulle fått spylt litt. Hmmm, ingen andre som har lagt om enda???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 17, 2006 la på sommerdekk 15. februar: smil : , men la omigjenn i begynnelsen av mars: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 17, 2006 Der var mine på også. Hadde glemt hjulkorset i værste, så jeg hadde bare en liten skralle å ta boltene med... Men det begynte jo bra, de 12 første boltene (3 første hjula) løsna kjempelett. Siste hjulet var et helvete, men 3 av boltene løste seg opp litt etter litt kjøring og kraftige slag med slegge. Den siste jævelen tok knekken på ryggen min. Men men. Fikk den av til slutt... Og nå ruller einsern på fire lekre Sebring-felger med 205/55-15 lastebilgummi. Ikke mye klaring til buene der, nei! Var deilig å kjøre med litt mer spennende hjul igjen, men det var også litt uvant. Tror jeg har blitt mye svakere siden i fjor høst. Har ikke kamera nå, dessverre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 17, 2006 søren har is og snø bortover gata her en stund til:( par uker til så tenker jeg vi kan snakke sommerhjul her og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 17, 2006 Må nevne at det ikke var like morsomt å rygge inn oppkjørselen som er dekket av snø og is. At det var oppoverbakke var heller ikke noe særlig pluss. Men.. Med litt viljestyrke går alt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 18, 2006 Da har man fått ordna no bilder. Som sagt.. Lastebilgummi.. Men helt knall å kjøre med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 18, 2006 Da har man fått ordna no bilder. Som sagt.. Lastebilgummi.. Men helt knall å kjøre med! Du har vel plass til 2 sett til med spredere på golfen vel Marius? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 18, 2006 Neida. Var på Gjøvik en tur i formiddag og etter litt inspirert kjøring så fant jeg ut at jeg like godt kunne legge om når jeg kom hjem. La om i begynnelsen av februar ifjor så var etter skjema iår. Og påsken er veldig sen i år. Får si ifra Luis så kan jeg ta med kamera, må bort og gjøre litt selv å utpå dagen. Og skulle fått spylt litt. Hmmm, ingen andre som har lagt om enda???? ser dessverre dårlig ut i morra, med tanke på sommerdekk skift, må ta det til uka, må bestille meg 2 nye hjul også vøtt;) men vi kan jo vaske og ta bilder uansett da.. skal en liten tur til TS østfold i morra;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 18, 2006 Du har vel plass til 2 sett til med spredere på golfen vel Marius? Minst. De skal av nå snart.. Vet de ser jævlige ut, men de er veldig kjekke nå på vintern. Skal prøve å få fangern til å henge litt rettere også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...