#1 Skrevet Mars 17, 2006 Jeg har en helt ny 2006 mod Caddy 1,4 bensin, bilen er ok som arbeidsbil bortsett fra en ting. Den er utstyrt med ASR og en slags type diff, når bilen spinner så slakker motoren ned turtallet automatisk. Jeg kan koble ut denne ASR greia men da drar bilen bare på et hjul, men da slakker ikke motoren turtallet. Er det noen som vet hvilken ledning som jeg kan klippe av slik at diffen virker men at motoren ikke senker turtallet. Dette er møkk, man kan jo risikere at bilen stopper helt opp i en oppoverbakke hvis man begynner å spinne. Har vært fint om noen kan gi en god forklaring på hvordan jeg gjør dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2006 Er det ingen som har peiling på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2006 Det er nok ingen diff og ledning du kan klippe av. Bilen din har nok EDS - Elektronisk Differensial Sperre, dvs at bilen bremser det hjulet som spinner for å overføre krefter til andre siden. Hvis denne funksjonen kun fungerer sammen med ASR så er det lite du kan gjøre med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2006 Det er nok ingen diff og ledning du kan klippe av. Bilen din har nok EDS - Elektronisk Differensial Sperre, dvs at bilen bremser det hjulet som spinner for å overføre krefter til andre siden. Hvis denne funksjonen kun fungerer sammen med ASR så er det lite du kan gjøre med det. Det var da trist å høre, men tusen takk for hjelpen og svaret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...