#1 Skrevet Mars 17, 2006 Tok av turboen min nå for å borre ut en knekt skru i eksoshuset men når jeg kjiket litt nermere på den delen da så var det stort sett sprukket der det kan sprekke tror jeg Men så er saken, lite troa på å sette den inn igjen så er det noe vits egentlig? går vel ann å sveise men halve åpninga inni der blir no nesten tett da Selve turboen såg grei ut var litt slark til siden men ingenting inn å ut. Og et par av blada var noe små merker i.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2006 noen bilder til.. sprukket 4plassa til som jeg ikke gidd å legge inn bilde av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2006 Stakkars K03`en slite hardt med chipping............blir ganske varme dei turboane der!! Ikke uvanlig at eksoshuset sprekker da,bare se på alle RS2 turboer som har sprukket eksoshus. Små turboa som står på chippa biler lever ofte et hardt liv. Ville nok vurdert en liten oppgradering........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 17, 2006 Ja tror den har levd et hardt liv Var vist vanlig at dem sprakk sa han far men syns det var litt vel mye.. Har funnet turbo kit å slikt nå så ber til julenissen om forsinka julegave 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 17, 2006 Ja tror den har levd et hardt liv Var vist vanlig at dem sprakk sa han far men syns det var litt vel mye.. Har funnet turbo kit å slikt nå så ber til julenissen om forsinka julegave Hehe hjelper det å be til julenissen da tror du ?? Hjelper kun viss du har vært snill gutt det da Hadde nok satset på en oppgradert turbo selv. Litt skumle sprekker rundt wastegate-spjeldet der. Hvis det sprekker mer der kan du få problem med turbotrykket.............wastegaten klarer ikke å tette skikkelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 17, 2006 Ber heller til julenissen enn gud værtfall.. Vist jeg får trikset litt nå så blir det oppgradering til GT2X eliminator kitet. Har ikke så veeeldig lyst å skru på igjen dinna der.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 17, 2006 Ber heller til julenissen enn gud værtfall.. Vist jeg får trikset litt nå så blir det oppgradering til GT2X eliminator kitet. Har ikke så veeeldig lyst å skru på igjen dinna der.... eg har liggandes ein k03 til deg eg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 17, 2006 eg har liggandes ein k03 til deg eg.. Har ikke lyst på den har e jo sakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 17, 2006 Har ikke lyst på den har e jo sakt Lyst å lyst, bedre en ein med masse spreker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 18, 2006 Vist du vil donere den vekk så tar jeg imot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 19, 2006 Noen som vet om noen turbo kit til en normal pris?? tenkte me nokke som holder til rundt 300hk så jeg slipper å skifte ut så mye på motoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 19, 2006 Noen som vet om noen turbo kit til en normal pris?? tenkte me nokke som holder til rundt 300hk så jeg slipper å skifte ut så mye på motoren da blir det ca: 15000kr for turbo og manifold, samt pakninger og tilkoblinger 3000kr for dyser 500kr for 3" maf, den kan du kjøpe av meg. (kromma og fin) 10000kr for mapping 3000kr for diverse deler pengane flyr fort når ein har det morro... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 19, 2006 Funne et kit da.. ende opp på 15000ca + mapping http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=ATP-VVW-117&Category_Code=VVWTK litt dyrere.. http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=ATP-VVW-118&Category_Code=VVWTK og noen til så ender nok opp på 25-30000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...