#26 Skrevet Mai 15, 2006 bilder er ikke å forakte.. hva med å sette litt trykk på greiene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 10, 2011 Hei, tar opp denne tråden igjen. Jeg skal shine topp og girkasse.. Noen som har en fasit på alle løsninger? Gjerne med bilde. Mvh Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 10, 2011 skal gjøre det samme selv så er også interresert i beste metode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 10, 2011 Det beste for stål er StripAll. Kan ikke brukes på aluminium. http://www.stripall.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 10, 2011 Hmm..det er alu jeg skal vaske... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 11, 2011 På min jobb så bruker vi først en stor oppvaskmaskin som vi putter alle deler i som blir vasket med såpe.. Så blir delene videre oppi en steamer eller hva det nå enn heter hvor delene blir vasket rene med vann som holder 80 grader og blandet med med noe som heter Galvaclean 20.. Etter det havner delene oppi en ny vask som kun inneholder rent vann Kan nevne at vi bruker denne prosedyren på lagrer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...