#1 Skrevet Mars 17, 2006 Har en sort Passat stv. Higline, Vurderer disse felgene 7,5 x18" Noen kommentarer?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2006 Go for it! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2006 Lekkert Tore, Lekkert! Go for it! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 17, 2006 Småpene felger selv om jukseskruer nå engang er jukseskruer Men ville uansett ha kjøpt 8 eller 8,5" breie felger istedet for 7,5! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2006 Småpene felger selv om jukseskruer nå engang er jukseskruer Men ville uansett ha kjøpt 8 eller 8,5" breie felger istedet for 7,5! Leveres kun i 7,5 , så det blir vell det. Og Tord det er ike lett å gjøre deg fornøyd:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 18, 2006 Felgene er fine de, vurderer noe lignende på min som er sølvgrå. Dog med bredere eiker, kanskje mattere sort og ikke større en 17" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 18, 2006 disse er så gromme så sjalusien vokser her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 18, 2006 meget pene felger;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 18, 2006 Finnes denne i større str? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 18, 2006 Finnes denne i større str? 7'17" og 7,5'18" http://www.bilprodukter.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 18, 2006 Tøffe felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 18, 2006 Leveres kun i 7,5 , så det blir vell det. Og Tord det er ike lett å gjøre deg fornøyd:rolleye: Jeg er VELDIG enkel jeg, bare det at jeg ofte har annen smak enn de fleste andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 18, 2006 Jeg er VELDIG enkel jeg, bare det at jeg ofte har annen smak enn de fleste andre Jaja, jeg har ihvertfall gitt opp å gjøre deg fornøyd, og derfor bestilt sommerfelger uten at du vet det... -Tore, tror de ville bli veldig bra på Passaten, hvilket innpress? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 18, 2006 Jaja, jeg har ihvertfall gitt opp å gjøre deg fornøyd, og derfor bestilt sommerfelger uten at du vet det... Haha, det er jo dere som er vanskelige som ikke vil høre på noen av forslagene mine som ofte er billigere enn det dere ender opp med Synes som skrevet lenger oppe felgene her var pene jeg men det at det er jukseskruer og at de kun er 7,5" trekker mye ned Men så er det heldigvis ikke meg "dere" skal gjør fornøyd heller når dere handler felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 19, 2006 Jaja, jeg har ihvertfall gitt opp å gjøre deg fornøyd, og derfor bestilt sommerfelger uten at du vet det... -Tore, tror de ville bli veldig bra på Passaten, hvilket innpress? ET 35 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 19, 2006 Haha, det er jo dere som er vanskelige som ikke vil høre på noen av forslagene mine som ofte er billigere enn det dere ender opp med Synes som skrevet lenger oppe felgene her var pene jeg men det at det er jukseskruer og at de kun er 7,5" trekker mye ned Men så er det heldigvis ikke meg "dere" skal gjør fornøyd heller når dere handler felger Vet det, men du ytrer jo ganske kraftige meninger om slikt... Kan forresten glede deg med at jeg har kjøpt felger med jukseskruer til Touranen: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 19, 2006 7'17" og 7,5'18" http://www.bilprodukter.no Finnes også i 7,5x19 og også i sølv utførelse: Vet det, men du ytrer jo ganske kraftige meninger om slikt... Hehe, og når begynte folk å høre på meg og ikke minst ta meg alvorlig Og skal en ikke si hva en mener når folk ber om meninger om noe så ser jeg heller ikke poenget med å be om meninger slik Tore gjorde i første post Dersom kun de som synes ting ser bra ut svarer når en ber om meninger vil en jo få totalt feil bilde av hva folk synes. Men for å gjenta meg selv, synes felgene ser veldig fine ut jeg selv om jeg ikke hadde kjøpt de selv, først og fremst pga 7,5" i mine øyne er for smalt på en stor Passat Kan forresten glede deg med at jeg har kjøpt felger med jukseskruer til Touranen: smil : Så lenge du hørte på meg og ihvertfall kjøpte vinterhjula jeg sa til deg så er det fritt opp til deg å kjøre med kjipere sommerhjul enn vinterhjul og egentlig så bryr deg meg ikke så mye hva folk kjøper, prøver bare å komme med tips jeg, som sikkert avogtil oppfattes som "krasse", men det er nå alikevell kun ment som hjelp uansett hva folk måtte tro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 19, 2006 Synest de mmed med mørkt senter er tøffere. Og så er det ikke jeg som bruker bilen, og hun kjører mye så derfor blir det billigere med 18" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 19, 2006 Så lenge du hørte på meg og ihvertfall kjøpte vinterhjula jeg sa til deg så er det fritt opp til deg å kjøre med kjipere sommerhjul enn vinterhjul og egentlig så bryr deg meg ikke så mye hva folk kjøper, prøver bare å komme med tips jeg, som sikkert avogtil oppfattes som "krasse", men det er nå alikevell kun ment som hjelp uansett hva folk måtte tro Slæpp av, bryr meg ikke så hardt om hva du sier likevel:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...