Anbefalte innlegg

lurte på om det var noen som har tips angående dette problemet

bilen starter når den er kald jeg kjører meg en tur og stopper lar den gå på tomgang i noen minuter og den stopper da er det ikke mulig å få start igjen. så lar jeg den stå til neste dag å den starter. prøvde å bytte till en ny coil når jeg ikke fikk start men ingen forskjell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

falsk luft kanskje, spray med startgass når bilen er igang..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytt hallgiveren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen skal starte og fungere uten hallgiveren! du får bare mindre effekt, ellers går bilen som vanlig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen skal starte og fungere uten hallgiveren! du får bare mindre effekt, ellers går bilen som vanlig

Høh? Vet du hva en hallgiver er for no?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytt hallgiveren.

jeg har kontrollert halvgiveren ved å sette prøvelampen på pluss og på den miterste ledningen på fordelern der den skal ha jord signal. når den ikke starter og det blinker som bare faen da så da er vell halvgiveren uteluket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, når hallgiveren er kald så kan den virke helt fint men problemet ligger i når den blir varm, da får du det problemet du nevner her. Du kan teste det ut hvis du har tilgang til is-spray. Kjøl ned hallgiveren og området rundt den når problemet oppstår.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høh? Vet du hva en hallgiver er for no?

det jeg vet er at jeg glemte og sette tilbake ledningene til hallgiveren da jeg byttet fordelerlokk en gang, og kjørte slik noen dager, før jeg kom på at jeg glemte å koble på ledningene igjen.

var på en vr6 obd1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har jeg prøvd med en annen fordeler fra en bil som gikk. ingen forskjell

skal sjekke bensin trykk. nå starter den ikke i d hele tatt!!! dritt bil!!!

det er en obd1 motor jeg har i bilen nå skal konverterer ganske snart men må bare finne ut va som er feil jeg skal bruke denne motoren i en mk2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har jeg prøvd med en annen fordeler fra en bil som gikk. ingen forskjell

skal sjekke bensin trykk. nå starter den ikke i d hele tatt!!! dritt bil!!!

det er en obd1 motor jeg har i bilen nå skal konverterer ganske snart men må bare finne ut va som er feil jeg skal bruke denne motoren i en mk2

det var bensin pumpa. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.