#1 Skrevet Mars 18, 2006 Bankranern fyller 30 i dag.Gratulerer med dagen Jan .(og alle andre som har dag i dag). Velkommen i de voksnes rekker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2006 Grrrratulerer med dagen Jan! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2006 eeeey gammern! Grattis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2006 Grattis... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2006 gratulerer med dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 19, 2006 Gratulerer Hadde tenkt å få Christian til å vekke deg kl 07.00 på tlf. Men siden du nå har blitt gammel så tenkte jeg at du burde få sove. Gave blir det også på deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 19, 2006 Slasken dro jo avgårde til Bergen på dagen sin, men han har lovet fest senere Grattis og velkommen etter pus! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 19, 2006 grattis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 19, 2006 Jeg får ønske Jan velkommen i gjengen. Til neste år blir det bedre, da blir vi omtalt som "De over 30".... Jeg håper du fikk din andel pepper Fest ?? Påtide med en liten pub/pizzarunde... Kanskje vi skal slå sammen de ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 2, 2006 Og her ett bilde av bursdagsbarnet når vi lagde istand en supriseparty igår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...