#1 Skrevet Mars 18, 2006 Noen som vet om 8x17, innpress 28 med 235/45-17 passer på en C4 uten å subbe/stikke utenfor? Vet at det er masse plass med ET35 og samme dimensjoner, men har også erfaring med at selv noen få millimeter gjør stort utslag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2006 Noen som vet om 8x17, innpress 28 med 235/45-17 passer på en C4 uten å subbe/stikke utenfor? Vet at det er masse plass med ET35 og samme dimensjoner, men har også erfaring med at selv noen få millimeter gjør stort utslag.. 235 dekk og ET28 høres ut som kan stikke litt langt ut, men kjenner ikke spesielt godt til hvor mye plass det er på Audi 100... Subbing avhenger mye av senking og hvor stiv biler er også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2006 Får vel bare prøve og se. Det er originale A8-felger til 1. generasjon A8 med ET48, og jeg har et sett 20 mm spacere liggende. Jeg vet at det er masse plass med denne konfigurasjonen (ET28) på både Audi V8 og A8, men er ikke sikker på hvordan det ligger an på C4.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2006 Får vel bare prøve og se. Det er originale A8-felger til 1. generasjon A8 med ET48, og jeg har et sett 20 mm spacere liggende. Jeg vet at det er masse plass med denne konfigurasjonen (ET28) på både Audi V8 og A8, men er ikke sikker på hvordan det ligger an på C4.. Åja, da kan du jo bare droppe spacerne eller bruke tynnere spacere hvis det ikke funker så bra da. Test og se! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2006 Vet ikke om det hjelper deg så veldig mye, men jeg kjører med 8,5x18 ET 35 med 225/40 dekk og 30mm senk uten at det subber. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...