Bergen: Observert: Ny Golf R32

Anbefalte innlegg

Meg og Stian møtte en ny R32 på vei mot Søftland i dag. Rød. Fikk litt store øyne må jeg si. : eek : Noen som vet noe om denne? Fikk ikke sett om det var norske skilter på den...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meg og Stian møtte en ny R32 på vei mot Søftland i dag. Rød. Fikk litt store øyne må jeg si. : eek : Noen som vet noe om denne? Fikk ikke sett om det var norske skilter på den...

¨

Så også en idag, men den var sort..men lurer nå på om ikke den var bytta grill ++ på? Så høy ut..så den forresten like bak deg Ronny når du kom i minin.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf IV, eller V?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf IV, eller V?

Ny = V ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du har sett en rød golf r32 er det godt mulig du har sett min kollega på møller nesttun sin røde golf 2.0 tdi 4 motion med r32 fanger bak og foran..det mulig:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du har sett en rød golf r32 er det godt mulig du har sett min kollega på møller nesttun sin røde golf 2.0 tdi 4 motion med r32 fanger bak og foran..det mulig:P:p

Da var det nok den.. :) Fiks noen bilder da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja legg ut noen bilder av den da! Tøff bil er det iallefall!

TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt av et nettverk. utrolig hva man kan finne ut av her på forumet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så også denne(satt i samme bil som Lars), men jeg var mest opptatt av at det stod R32 i grillen så da fikk jeg ikke med meg fargen...

¨

Så også en idag, men den var sort.....

Det var en sort GTI vi så, tjommy.... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt noe rykter om en Golf V som er satt på noe R32 greier ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.