#1 Skrevet Mars 18, 2006 Meg og Stian møtte en ny R32 på vei mot Søftland i dag. Rød. Fikk litt store øyne må jeg si. Noen som vet noe om denne? Fikk ikke sett om det var norske skilter på den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2006 Meg og Stian møtte en ny R32 på vei mot Søftland i dag. Rød. Fikk litt store øyne må jeg si. Noen som vet noe om denne? Fikk ikke sett om det var norske skilter på den... ¨ Så også en idag, men den var sort..men lurer nå på om ikke den var bytta grill ++ på? Så høy ut..så den forresten like bak deg Ronny når du kom i minin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2006 Golf IV, eller V? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2006 Golf IV, eller V? Ny = V 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2006 hvis du har sett en rød golf r32 er det godt mulig du har sett min kollega på møller nesttun sin røde golf 2.0 tdi 4 motion med r32 fanger bak og foran..det mulig:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2006 hvis du har sett en rød golf r32 er det godt mulig du har sett min kollega på møller nesttun sin røde golf 2.0 tdi 4 motion med r32 fanger bak og foran..det mulig:P:p Da var det nok den.. Fiks noen bilder da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 22, 2006 ja legg ut noen bilder av den da! Tøff bil er det iallefall! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 24, 2006 litt av et nettverk. utrolig hva man kan finne ut av her på forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 24, 2006 Jeg så også denne(satt i samme bil som Lars), men jeg var mest opptatt av at det stod R32 i grillen så da fikk jeg ikke med meg fargen... ¨Så også en idag, men den var sort..... Det var en sort GTI vi så, tjommy.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 24, 2006 Har hørt noe rykter om en Golf V som er satt på noe R32 greier ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 22, 2006 Nå er den til salgs http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1245324 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...