#1 Skrevet Mars 18, 2006 Hvordan er interessen for å dra hit innad i lokallaget? Tenker på sammkjøring/kolonne nedover samt overnatting. Se link : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=48598 Jeg kunne veldig gjerne ha tenkt meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2006 Planen var å dra nedover hvis jeg blir ferdig med cab'en i tide...noe det ser ut til at jeg ikke rekker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2006 Noe usikkert for mitt vedkommende.. Kan komme tilbake på det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2006 Har vert gøy å dratt nedover, men kan ikke si noe sikkert enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2006 Har vert gøy å dratt nedover, men kan ikke si noe sikkert enda. Veit ikke helt kossn der blir ena så e får sje d ann når det nerma se trur e... Men det hadde vært skøøy å dradd dit ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...