#1 Skrevet Mars 18, 2006 Synes resultatet ble kanonbra, ihvertfall til sist når ny fangeren kom på Her med ny fanger, og ny gitter. Gleder meg til å få satt på sommer looken. (emblemfri grill, ABT-leppe foran, bort med bøttene i fronten, og 19" hjulene) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2006 Så bra ut det. Får legge ut bilder med sommerlooken også da!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2006 Takker blir nok enda en stund til sommerlooken er på plass, er enda endel snø her oppe.. Iallefall sommerhjulene.. Skal få lakka sidelistene nede, og abt-leppa på nytt først... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2006 Hva blir gjort på lakkbehandling? Fjerner dem små riper og slikt eller? så veldig bra ut.. prisen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2006 Heisann! Litt OT,men hvordan er bilen din å kjøre? Har begynnt så smått å se meg rundt etter ny bil og dette motoralternativet tiltalte meg. Har du noen gode/dårlige erfaringer? Kan ta det på PM for ikke å ødelegge tråden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 18, 2006 Heisann!Litt OT,men hvordan er bilen din å kjøre? Har begynnt så smått å se meg rundt etter ny bil og dette motoralternativet tiltalte meg. Har du noen gode/dårlige erfaringer? Kan ta det på PM for ikke å ødelegge tråden:) Du kan jo søke litt rundt på forumet når det gjelder 2,5TDI V6 motoren til VAG, den har jo sine kjente skavanker. (slitte kammer, og ventiler) Men jeg har ikke hatt noen problemer med min, men jeg har skifta olje på motor - og gearkasse utenom standardservicene til VAG. Kombinasjonen av V6tdi, 4motion, og automat-tiptronic er KONGE storkoser meg, spessielt om vinteren når jeg drar forbi det meste... En mister jo litt komfort når en senker bilen, men så sitter den til gjengjeld som en tyggis på veien er moro med svinger og slikt! Så ser det jo så mye bedre ut! Absolutt å anbefale etter min mening! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 18, 2006 Hva blir gjort på lakkbehandling? Fjerner dem små riper og slikt eller? så veldig bra ut.. prisen? Dem lakkrenser, og så polerer opp lakken igjenn. Slik at en får tilbake glansen i lakken, og blir kvitt de minste ripene Har ikke fått pris på det enda, men ligger på ca. 2.000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...