#1 Skrevet Mars 18, 2006 noen som vet hva slags adaptere man får tak i... jeg har boltsirkel 4x108.. er d noen som støper om boltsirkeler? siden jeg har en del felger men boltsirkelen er jo helt feil... jeg har vurdert nye felger ja.. men ingen som støper om boltsirkelen da? eller hvordan adaptere an får tak i.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2006 Kan jo skrive hva slags bil (audi?) det gjelder? Mulighet til å søke går å ann, tatt opp flere tråder om bytte fra fra 4 til 5 bolt på audi. Muligheten er å bytte nav. Koster litt og enkelte nav er ettertraktet og derfor litt vanskeligere å få tak i. Alt etter inpresset på de nye felgene går det an å få laget spesiall adaptere fra 4x108 til 5x112. Selv om dette ikke finnes få er det maskineringsverksted som kan lage dette til deg. Men må nok regne med dette fort koster litt og tror det er snakk om spacere fra 20mm tykke for å få det til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2006 d er en audi 89coupe ja.. har et sett felger med 5x120 og et sett med 5x100\112 kunne vel solgt de og kjøpt meg noen nye men orker ikke bryderiet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2006 d er en audi 89coupe ja.. har et sett felger med 5x120 og et sett med 5x100\112 kunne vel solgt de og kjøpt meg noen nye men orker ikke bryderiet;) Jeg tror man skal greie å få kjøpt ferdig produserte 4x108 -> 5x100 spacer adapter plater. 5x120 kjenner jeg ikke noe til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2006 Hvor kan man få tak i 5x100 til 5x112 adapter? Og hva koster dette sånn ca? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 18, 2006 Hei Øyvind! Hør med Pole Position! http://www.poleposition.no/poleposition.htm Snakk med Jan Erik..tror de skal ha det/skaffe. Han er en kamerat av Egil Diesrud TLF:67 97 21 61 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 19, 2006 Takker;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 21, 2006 caprizone tuning skaffer sånne på bestilling akkuratt slik du vil ha dem me tuv papirer. Jeg ga 3000kr for mine:) 4/100- 5/100 3cm tykke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...