Anbefalte innlegg

noen som vet hva slags adaptere man får tak i... jeg har boltsirkel 4x108.. er d noen som støper om boltsirkeler?

siden jeg har en del felger men boltsirkelen er jo helt feil... jeg har vurdert nye felger ja.. men ingen som støper om boltsirkelen da? eller hvordan adaptere an får tak i..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo skrive hva slags bil (audi?) det gjelder? Mulighet til å søke går å ann, tatt opp flere tråder om bytte fra fra 4 til 5 bolt på audi.

Muligheten er å bytte nav. Koster litt og enkelte nav er ettertraktet og derfor litt vanskeligere å få tak i. Alt etter inpresset på de nye felgene går det an å få laget spesiall adaptere fra 4x108 til 5x112. Selv om dette ikke finnes få er det maskineringsverksted som kan lage dette til deg. Men må nok regne med dette fort koster litt og tror det er snakk om spacere fra 20mm tykke for å få det til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

d er en audi 89coupe ja..

har et sett felger med 5x120 og et sett med 5x100\112

kunne vel solgt de og kjøpt meg noen nye men orker ikke bryderiet;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

d er en audi 89coupe ja..

har et sett felger med 5x120 og et sett med 5x100\112

kunne vel solgt de og kjøpt meg noen nye men orker ikke bryderiet;)

Jeg tror man skal greie å få kjøpt ferdig produserte 4x108 -> 5x100 spacer adapter plater.

5x120 kjenner jeg ikke noe til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kan man få tak i 5x100 til 5x112 adapter? Og hva koster dette sånn ca?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

caprizone tuning skaffer sånne på bestilling akkuratt slik du vil ha dem me tuv papirer. Jeg ga 3000kr for mine:)

4/100- 5/100 3cm tykke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.