Rep av små "shopping" bulker etc,firma?

Anbefalte innlegg

Da har mutter og fatter vært så uheldig å få en fin "shopping" bulk på Toyota`n. : bråk :

Bulken er like stor som en 10kr,ser tydelig at det er en dør som har blit slengt inn i siden på bilen,bulken er på fremdøren på passasjersiden.: bh :

Lest for en stund siden at det var ett firma som tok på seg å fjerne slike bulker,mener det vare demo av dette på ett treff på Hamar/Gjøvik på BileXtra elns?

Nettside? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har mutter og fatter vært så uheldig å få en fin "shopping" bulk på Toyota`n. : bråk :

Bulken er like stor som en 10kr,ser tydelig at det er en dør som har blit slengt inn i siden på bilen,bulken er på fremdøren på passasjersiden.: bh :

Lest for en stund siden at det var ett firma som tok på seg å fjerne slike bulker,mener det vare demo av dette på ett treff på Hamar/Gjøvik på BileXtra elns?

Nettside? : klø :

Jepp stemmer det.. Han tok en bitteliten bulk jeg hadde i døra mi, og ble HELT perfekt.. :) Nettadressen er: http://www.karosseridoktor.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Suuupert,takker. :D

Da blir nok bilen bulkfri skal du se,kostet det mye og ta den lille du hadde? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Suuupert,takker. :D

Da blir nok bilen bulkfri skal du se,kostet det mye og ta den lille du hadde? : klø :

Var demo, så betalte ikke noe for det.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller så kunne du brukt rabattavtaleforumet og funnet ut at vi har avtale med et firma her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,men siden de på Hamar har en så bra hjemmeside med god dokumentasjon/bilder av jobber kontakter vi de tror jeg :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toppers,da har vi litt å velge i blandt.

Takker folkens! :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På hvilken måte reparerer de bulkene? valser de fra innsiden eller banker de ut bulkene? han en jeg skulle ha prøvd meg på selv, men vet ikke om jeg kommer til fra innsiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På hvilken måte reparerer de bulkene? valser de fra innsiden eller banker de ut bulkene? han en jeg skulle ha prøvd meg på selv, men vet ikke om jeg kommer til fra innsiden.

De bruker forskjellige "staver" med forskjellige ender på og bare trykker ut bulken fra innsiden.. Tok bulken min i døra, uten å demontere noe som helst.. Bare tredde den staven nedi og vippa ut bulken igjen.. Hadde nok gjort det før, så trengs nok en teknikk.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De bruker forskjellige "staver" med forskjellige ender på og bare trykker ut bulken fra innsiden.. Tok bulken min i døra, uten å demontere noe som helst.. Bare tredde den staven nedi og vippa ut bulken igjen.. Hadde nok gjort det før, så trengs nok en teknikk.. ;)

Ok.. Lærer av å prøve :P Får prøve meg frem.. er en veldig liten bulk.

Har litt erfaring men å rette en mercedes. temmelig store bulker bak etter slenging inn i brøytekanter. Tok et stor stålrør å teipet fast en handuk i enden på røret å slo løs. Fungerte supert. tror jeg prøver en litt mer forsiktig versjon på min da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problemet på min bare det at det ser ut som noen har skyti med paintballgevær på hele bilen, Men de var såpass små (men mange!!) at sparkel var det beste fikk je beskjed om, men er redd det ikke blir bra i lengden? Noen erfaringer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fikk jeg svar på mailen jeg sendte til Karosseridoktoren.

Jobben kommer på 800kr + mva,1000lappen da. :D

Fikk beskjed om at de MÅ komme til bak bulken og det gjør de jo på fremdøren på passasjer siden. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fikk jeg svar på mailen jeg sendte til Karosseridoktoren.

Jobben kommer på 800kr + mva,1000lappen da. :D

Fikk beskjed om at de MÅ komme til bak bulken og det gjør de jo på fremdøren på passasjer siden. :D

Mener det var noe rundt 800 han nevnte når du sier det ja.. :) Han tar en sånn pute og blåser opp mellom dørtrekket og døra for å få plass til den saken mellom der.. Ganske genialt det der assa... :) Satt å så på da han pressa den ut igjen, og var ganske imponerende jobb.. : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

All respekt til slike folk! :tilber:;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.