#1 Skrevet Mars 19, 2006 Noen som skal til Valdres treffet 1. mai? Reiser på lørdagen. Hadde vært gøy å kjørt flere i lag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2006 Skal en tur til Valdres. Kommer ikke der før Mandag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2006 Jeg stiller på Mandagen! Blir iallefall felleskjøring fra Bergen Mandag morgen. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2006 Reiser en tur til Oslo Lørdagen....Kommer til Valdres derfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2006 Høres bra ut Gryte... TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 19, 2006 Jeg stiller jeg oxo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 19, 2006 Satser på å stille eg og.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 19, 2006 jeg kommer også. var jo artig på turen ned ifjor: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 20, 2006 Er det tur-retur samme dag det er snakk om? Hvor lang kjøretid er dette evnt.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 20, 2006 Jeg stiller på Mandagen! Blir iallefall felleskjøring fra Bergen Mandag morgen. TThomaz Eg og Espen Haga (Golf MK4) henger oss på fra Voss på mandagen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 20, 2006 Henger meg med på mandagen jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 20, 2006 Høres bra ut detta! Vi kjører vell rundt 0630 samme som ifjor, så det er ikke smart å ta seg en tur på byen dagen før! Det tar ca 4timer til Fagernes som treffet er på. Håper flere henger seg på iallefall! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 20, 2006 Bra å se at det er mange som tar turen, vi gleder oss til å ta i mot dere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 20, 2006 Skal kanskje jobbe, men hvis ikke så skal jeg få hengt meg på og vist frem seaten til flere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 20, 2006 øeee... Folk skulle jo bestillt hytter og overnattet da, det gjorde jeg og jan christer og noen andre i fjor, skal iår og. Da kan man jo kjøre stille og rolig ned og ta en aldri så liten fest på campingen, (ble en STOR i fjor), så rusle sammen tilbake igjen på kvelden etter treffet, er jo faktisk en ganske så lang tur å ta begge veier på en dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 20, 2006 Må vel kanskje henge meg på eg og,må jo få vist fram det nye gliset:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 12, 2006 Er det noen som har plass til meg i bil? Er lett med på en hytte og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 13, 2006 Blir det noe banekjøring eller er det bare jåletreff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 13, 2006 Blir det noe banekjøring eller er det bare jåletreff? Ingen banekjøring. Dette er et rent utstillingstreff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 13, 2006 Slenger meg gjerne på jeg og på mandagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 14, 2006 hmmm: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 14, 2006 hmmm: klø : Viss du henger deg på meg og jan c har du både plass i bil og hytte, reiser ned søndagen for å føre tradisjonen og folkesnakket videre om de hemningsløse, fulle og galne bergenserene! om du tør da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 16, 2006 Får ikke mulighet til å bli med, skal til svarige på kurs... Synd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...