#1 Skrevet Mars 19, 2006 Vurderer dyser til motoren min... Hvor mange hester gir S2 dyser på en 10vT, og hvor mye tåler resten av motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2006 Vurderer dyser til motoren min... Hvor mange hester gir S2 dyser på en 10vT, og hvor mye tåler resten av motoren? dysene holder til 340hk på 20v motoren i alle fall, med ekstra besnin pumpe og bensin trykk regulator. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2006 fra 3b eller aby? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2006 Stor forskjell? Lønner jeg meg på og bruke høy ohm eller lav ohm forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2006 fra 3b eller aby? aby motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2006 Er de høyohm? Har hørt at det er enklere og bygge med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...