Anbefalte innlegg

Så i siste treffpunkt at sharif hadde noen grisebillige felgpakker.. Noen som vet hva slags felger/dekk det er snakk om? Noe å satse på eller? Tenkte mest på 17" pakken..

Noen som har noen andre 17" å anbefale? Har ikke lyst til å betale noe særlig mer enn 8k ihvertfall med OK dekk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så dette jeg og!!!!

18" RS6 for 7500 MED dekk! står da ikke dimensjon og merke da..

På nettsidene deres stod det selvfølgelig ingenting.. :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de 18" pakkene har dekkdim på 225/40, har hørt rykter om at det er nangkang dekk, har ikke noen peiling på hvordan disse dekkene er, men har selv tenkt å på kjøpe en av disse felgpakkene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg egentlig lurer mest på er hva slags felger det er snakk om til den prisen, og ikke minst kvaliteten.. Ellers er det greit med dekk som varer mer enn 1 sesong :rolleye: Viss ingen vet, så får jeg ta en telefon i måren og snakke med de.. De har jo ikke mail : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørte rykter om at disse felgene var produsert i et eller annet land nede i østen, har ikke hørt at noen har klaget på kvaliteten på disse felgene før. men hvis du ringer, ta å spør han om du får tuv papirer med når du kjøper de, er jo litt viktig med tanke på godkjenning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørte rykter om at disse felgene var produsert i et eller annet land nede i østen, har ikke hørt at noen har klaget på kvaliteten på disse felgene før. men hvis du ringer, ta å spør han om du får tuv papirer med når du kjøper de, er jo litt viktig med tanke på godkjenning.

Tror jeg prøver sharif jeg også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som trådstarter spurte om i første post her; Er det noen som vet hvilke felger det er snakk om som leveres med den "billigpakka"? Trenger nye sommerdekk, men til den prisen kan det være like greit å få noe annet enn de fete 15 toms-felgene brakka ruller på nå :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver meg på her jeg også. Skal ha nye 16" til konebilen (som jeg bruker siden kona ikka har lappen enda :P )

Skulle så gjerne hatt et bilde av felgene! Må jo ha noe som ser litt ut ihvertfall..... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter det jeg vet, er det en standard 5 eiket Asa felg som er "innstegsmodellen" på pakkene hos Sharif og dekkene i basispakka tror jeg er Nankang. Derfor er vel sikkert både felg og dekk produsert "langt nedi østen", men mesteparten av felger og dekk blir jo produsert i lavkostland, så er vel ikke akkuat noe argument for ikke å handle de det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kvalieten er vel som de fleste andre billigfelgene... Ikke 100% finish pluss at de ikke tåler allverdens... men med 7-8 k for 17-18 med dekk, så er jo det til å leve med

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter det jeg vet, er det en standard 5 eiket Asa felg som er "innstegsmodellen" på pakkene hos Sharif og dekkene i basispakka tror jeg er Nankang. Derfor er vel sikkert både felg og dekk produsert "langt nedi østen", men mesteparten av felger og dekk blir jo produsert i lavkostland, så er vel ikke akkuat noe argument for ikke å handle de det ;)

Ringte nettopp til Sharif, og som Runar sier så er det en 5-eiket Asa felg på billigpakkene (Bilde ligger ikke på sidene deres ennå, men kommer i løpet av uka). Ellers var det nankang dekk på pakkene. Var forøvrig også Tûv papirer på alle felgene ifølge de.

De holder visst på å oppdatere internett sidene slik at d skal bli mer oversiktlig osv, slik jeg forsto d..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringte nettopp til Sharif, og som Runar sier så er det en 5-eiket Asa felg på billigpakkene (Bilde ligger ikke på sidene deres ennå, men kommer i løpet av uka). Ellers var det nankang dekk på pakkene. Var forøvrig også Tûv papirer på alle felgene ifølge de.

De holder visst på å oppdatere internett sidene slik at d skal bli mer oversiktlig osv, slik jeg forsto d..

høres bra ut, da er det bare å handle da;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ringte sharif ang dekk på audi RS pakkene.. Valgfritt hankook, eller nankank. 225/40-18

7500 er BILLIG!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ASA RS2 på den gamle bilen min (Ford SVT Lightning). Riktig nok en tung bil, men de felga var 16 kanta etter en sesong. Da unngikk jeg i tillegg å kjøre på/i alt som kunne gjøre felga skakke. Det var også dårlig finsh på et par av felga. Har ikke tenkt meg ASA på nytt igjen, betaler heller litt mer å får noen bedre felger. Verstefall går ned 1 tomme!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man får som regel det man betaler for..det gjelder ALT!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, drit i ASA felgene da :nana: Noen som har erfaring med replica felgene?? Står mellom RS4 replica felgene, eller Momo x-43 eller TSW Kyalami nå for min del.. Eneste er at RS4 replica felgene er 3500kr billigere : bh : Men vil ikke ha felger som ser ti år gamle ut etter en sesong !!

PS: Noen meninger om hvilke felger som vil se best ut på min bil? (Audi 80)?

x-43.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TSW .. helt klart: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har absolutt mest lyst på de jeg og, men slik det ser ut nå har jeg ikke råd til noe annet enn Replica felgene.. (Ringte nettopp til lånekassen :P ) Så hvis ikke noen har noe veldig dårlig å si om de så blir det nok de.. Har også sett på rs4 II felgene, men syns de så noe rare ut jeg.. Men så har jeg ikke sett de på bil da..

Er ellers i tvil om hvilke dekk jeg skal velge.. Betaler gjerne en tusenlapp ekstra for noen bedre dekk, men er Nankang/Falken/Hankook/Tyfon gode nok?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men så har jeg ikke sett de på bil da..

Riktignok ikke din bil.. Men gir kanskje et visst inntrykk likevel..

1.jpg

2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bra erfaringer med Falken hvertfall, litt mye støy og kunne vært noe mer slite sterke, men ellers supre dekk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som i det hele tatt har HØRT om Antyre dekk?? Noen som har erfaring med de? Fikk tilbud av Johs Lunde med de dekkene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke hørt om antyre.. søk litt på google så finner du kanskje. min personlige mening er at en felg SKAL ha kant. men det er jo bare sånn.. hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei jeg finner bare hjemmesiden deres, og masse tull på språk jeg ikke forstår : bh : Nå står det mellom RS4 og RS6 replica felg :D erfaringer med disse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.