#1 Skrevet Mars 19, 2006 Prata på det mange ganger nå, men idag kommer jeg og en kamerat som også akkurat har meld seg inn i klubben Jeg i GTI Han i A6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2006 Det er bra dere får tatt en tur:) Treffet i dag blir uten meg da.. Er litt småforkjøla:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2006 eg kjem og, uten bil da.. Thomas og ein til kjem fra Lillehammer ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2006 eg kjem og, uten bil da.. Thomas og ein til kjem fra Lillehammer ihvertfall. Gående........? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2006 tøft at dere endelig dukket opp. koslig med flere veit dere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2006 tøft at dere endelig dukket opp. koslig med flere veit dere. Først gang....... dessidert ikke siste: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 24, 2006 Det er fint det kommer nye. Håper dere ikke ble skremt Dere er velkommen nestegang også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 25, 2006 skulle vel ha dukka oppat en gang tru jeg... men .. bilen er ikke frisk så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 25, 2006 Neste gang skal je prøve å komme også. For første gang. Neste gang er 2. April?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 25, 2006 Neste gang skal je prøve å komme også. For første gang. Neste gang er 2. April?? Stemmer det. Velkommen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...