#1 Skrevet Mars 19, 2006 hvordan skifter jeg disse pærene ? er en eller flere som er gåen der og det irriterer meg voldsomt. søkte men fant bare om hvordan jeg skulle ta ut ekstrainstrumentene, men det vet jeg jo for de har jeg hatt ute før og det var en kjedelig operasjon. så jeg håper jeg ikke trenger å ta ut hele underdelen av midtkonsollen. larsh edit : fant denne og bryterne ser jo helt lik ut regner med dette er metoden for å skifte de da ? edit 2 : nei slik var det visst ikke, var ute å prøvde nå men det var jo bare ei rød gjennomsiktig plate bak der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2006 Hmm, mulig jeg ikke er helt med nå, men kan du utdype deg litt mer i hva du mener som midtkonsoll ? Mener du de bryterene for tåkelys foran/bak, varme i vindu, setevarme og lysreg. Som sitter rett ovenfor der cd-spillern skal sitte ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2006 hehe ser jo nå at jeg faktisk glemte å skrive hvor pærene var er for varmejusteringa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2006 hehe ser jo nå at jeg faktisk glemte å skrive hvor pærene var er for varmejusteringa Du må ta av alle tre justeringsrattene, så ser du en skrue bak hvert av de ytterste. Skru ut disse, ta av plata og du har lyspærene der. tar 3 minutter fra start til du er ferdig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...