#1 Skrevet April 8, 2004 Heisann, Eg har ein 95 mod s6 4,2! Det eg lurer på er korleis eg lagrer justering av setene! har 4 lagringsknapper... Har og minne på speila som går tilbake i feil justering, kver gang eg låser opp bilen via fjernstyrte sentrallåsen! Noken som kan forklare meg korleis eg lagrer minna på setet, og utvendige speil? - Kenneth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2004 1 - Har du ikke brukermanula til bilen din da gitt??? 2 - Skriv bokmål takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2004 * fisst ta alt må "on/off" knappen stå i "on" posisjon. * Juster sete og spile slik du vil ha det. * høll inne "Memori"-knappen mens du trøkker på'n nummerknappen di vil lagre innstillingene på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2004 Takk takk, for bra svar! Skjønnte ikkje så masse av den tyske brukermanualen - Kenneth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2004 Opprinnelig postet av Jan Henrik Nygård 2 - Skriv bokmål takk! Please! :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2004 Må vel få lov å skrive nynorsk her inne, så lenge en ikke begynner med dialekt... De fleste har vel hatt sidemål på skolen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2004 Edit; Dropper språk-diskusjon. Har veldig lyst på el-seter selv. Slikt utstyr er såååå undervurdert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 8, 2004 Nynorsk er selvfølgelig helt ok, men å skrive på dialekt får dere holde til lokal-forumene! Skriv gjerne på samisk hvis dere vil, det er et offisielt språk her i landet det også, men da er det jo gjerne ikke mange som forstår.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 8, 2004 Skal vi begynne ENDA en språkdiskusjon her inne?.... da henviser jeg til denne tråden....: polering diskusjon som ble språkdiskusjon og EU diskusjon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 20, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Skal vi begynne ENDA en språkdiskusjon her inne?.... da henviser jeg til denne tråden....: polering diskusjon som ble språkdiskusjon og EU diskusjon... Jupp, ikkje meir språkdiskusjon under teknisk/mekanisk. For spesielt interesserte, her er linken: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=4919 (Og ja, debatten har visst gått over til EU-standpunkt) Uansett synest eg denne var råbra * fisst ta alt må "on/off" knappen stå i "on" posisjon. * Juster sete og spile slik du vil ha det. * høll inne "Memori"-knappen mens du trøkker på'n nummerknappen di vil lagre innstillingene på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 20, 2004 Du kan også få splitter ny manual (ofte på dansk da, men..) hos VAG til under hundrelappen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...