Skiver topplokk bolter golf 1 d?

Anbefalte innlegg

Er det faktisk ikke mulig å få tak i disse skivene?: mad :

 

Det er 11 mm bolter (cr motor?), og boltene er ikke noe problem å få tak i - men forbanna skivene følger ikke med. Hos lokale vag verkstedet fikk jeg beskjed om at de ikke lå i sortimanget mer.

 

Noen som har noe tips om hvor det kan skaffes? eventuellt noen som har noen brukte?

 

Nå har jeg ny planslipt topp, pakninger, ventiltetninger, tannreim og strammehjul, luftfilter, oljefilter, dieselfilter og 11 mm bolter, mangler kunn 10 skiver: bh :

 

Lars

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke du bruke vanlige underlagskiver da?

ifølge AKTE,så er det 11,5x20 mm skiver som er brukt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke du bruke vanlige underlagskiver da?

ifølge AKTE,så er det 11,5x20 mm skiver som er brukt...

 

Mener du vanlige stoppskiver? Problemet er at de er mye tykkere, for å få samme tykkelse må jeg jo også bruke flere skiver oppåhverandre.

 

Det er også annen type gods i original skivene (støpte?). Har hørt at det kunne ha noe å si på momentet hvis jeg brukte vanlige skiver, og momentet er vel ganske viktig på golf diesel.: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke noe problem å få tak i tykke skiver.

Feks Tess har hele sortimentet til Arvid Nilsson for de som ikke får kjøpt fra Tingstad (privatpersoner).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De nye boltene du har fått er identiske med de gamle? Finnes nemlig to forskjellige. en type som skal ha skive og en uten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg vært på Tess, men...

 

De kunne nok bestille skiver, men da måtte jeg antakligvis kjøpe 200 stk (en boks): bh :

 

 

Jeg fant en bolt som antakligvis har sittet på motoren før (bolten og skive passer), og den er lik de boltene jeg har fått kjøpt.

 

 

Var ikke lett detta...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Topplokksboltene til en CR-motor selges med skiver på.

Delenr. 068 103 384 A.

Mener at bensinmotorene har 11mm bolter og dieselen 12mm..?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut til at jeg får tak i skiver:)

 

Var hos volkswagen og maste igjen, og da fant vi ut at skivene til bensin motoren var like (erstatnings skiver for original skivene).

 

Da blir det spennende å se på tirsdag når de kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.