Anbefalte innlegg

Mange liker BMW, men personlig kan jeg ikke få meg til å like flere av deres senere designer. Både 6-serie, 7-serie, 1-serie, X3 og Z4 syns jeg ser forferdelige ut. De er sikkert herlige å kjøre, men hva hjelper det når de ser så fæle ut?

Enig i at BMW er litt på kant med design på 7'ern, men 6'ern synes jeg ser meget bra ut! Det samme med X3 egentlig.

BMW M6.jpg

BMW M6 cab 2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For endel år siden laget Nissan en liten city-van kun for det Japanske markedet. Navnet er S-cargo, som uttales akkurat som det franske ordet for snegle, escargot. Bilen ser sånn ut også!

PIC00040.JPG

Nei, så noe så : haha : jæ..lig stygt a! Denne sammen med den Fiat'n må vel være de "værst ever!"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i at BMW er litt på kant med design på 7'ern, men 6'ern synes jeg ser meget bra ut! Det samme med X3 egentlig.

Litt Off-Topic her, men jeg syns også at 6-serien er meget stilig, 5-serien er også meget pen syns jeg, men jeg har ikke helt sansen for 7-serien selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den seneste firehjulstrekkern fra Toyota er ikke akkurat noen skjønnhet den heller, synes jeg.

Toyota FJ Cruiser

misc034.jpg

Den er populær i statene da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morsomt å lese at folk faktisk kan ha SÅ forskjellig smak. Personlig synes jeg den nye 5-serien til BMW er noe av det fineste som er laget. Er heller ikke enig at Aygo'n til Toyota er fæl. Da er jeg mer enig i at Audi A2 er en mindre pen bil.

Er jo som regel slik at man må venne seg til designet på en bil. Syns den nye 9-5'n var styggere første gang jeg så den, enn det jeg syns nå (er jo fremdeles ikke fin da). Når New Beatle kom var dette det styggeste jeg hadde sett, det samme syntes jeg om Ford Focus. Men nå har jeg faktisk sett at disse også kan være fine.

Generellt synes jeg formgivning som har gått til hel#%& er bedre en ingen form i det hele tatt. Mange bilmodeller fra østen rundt 1990, er det værste jeg ser. Kjønnsløst og grusomt. Min all-time favoritt:

Nissan primera mk1 (P11):

_T19068.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte å få med disse. Hyundai Acc(id)ent og SsangYoung Korando (første utgave)

a3680e0d47747b649a3c5edf4fa4642c

f13566e6e86a4eb34473bee489450e2d

: grønn : : grønn : : grønn :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg vil nominere denne da... Blir dårlig hver gang jeg ser en i trafikken:

denna er værst... skjønner ikke folk som går i en butikk å kjøper en ny slik en, bortkasta penger vil nå jeg si..... ville heller ha kjørt en rusten bil til 5.000 ell noe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første gangen jeg så den nye Saaben trodde jeg det var en nybil på prøvetur som de ikke hadde tatt av "transport-teipen" av enda.. Ikke akkurat noe designmessig sjakktrekk det der tror jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok kanskje de styggeste bilene allerede er lagt ut, men en 1983 Cadillac Seville er heller ikke spesielt pen : haha :

eb971cde40957e4abf19ebcb6d9256f2[1].jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at ein har forskjellig smak på bil :)

Syns mange av bilane som er lanserte ser bra ut, men Fiat Duplo'n og Kia Rhodos'n eller kva dei heiter er gussjestygge ja.........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.