#1 Skrevet Mars 20, 2006 Skal snart sette på justerbart (supersport) på passaten:glad: . Lurer da på om noen har tips til "klargjøring" av settet, altså smøring av gjenger, polering etc. Noen som har erfaringer fra hva som lønner seg å bruke av feks. fett? Alle tips mottas med stor iver å entussitassme... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2007 Da spør jeg, KW sett, hva bør det smøres inn med? Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2007 skulle også vist dette.. så skriver dt som en liten bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2007 kobberfett? det bruker jeg på enkelte ting.. det hindrer at ting setter seg, å er vannavstøtende;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2007 Kobberfett er ikke smart hvis mutteren er av alu. Har fundert litt på akkuratt dette og tenkt meg frem til : Vanlig greas under mutteren - vask resten rent og spray selve gjengene inn med softseal vær nøye med å få forseglet mellom mutter og gjengene på demper. Edit : dette må selfølgelig være når settet er justert inn der du skal ha det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 1, 2007 nei kanskje ikke, har ikke gjort det selv.. men tenkte kanskje det var en mulighet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...