Funker det å bruke stålull i eksosen?? (støydemping)

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har da fått mangellapp på for høy eksosstøy. Må vise bilen til uka.

lurte på om noen der ute har prøvd hønsenetting,stålull eller noe lignende til å dempe db`en?? Om det funker eller ikke? Har litt dårlig med penger for tiden og, så jeg hadde håpa på en eller anna billig løsning til å begynne med, sånn at jeg får den godkjent. Så kan jeg fikse eksoen skikkelig, når jeg får litt mer penger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte stålull i potta på scootern min og det funket veldig bra men det går litt tid så forsvinne den ;) Så brukte det kun midlertig, men kjøpte noe sånn dempeull for eksos og den virket supert. Varte faktisk litt lenger :) Kan ha noe me høyt trykk å ikke helt tett potte at den forsvant da men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da,det funker fint.: rock :

Brukte en hel pakke med stålull i bakpotta til brutter`n,dytt det laaangt inni så.De må få inn proben som de måler CO med vettu ;)

 

Lykke til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis han ikke fikk mangellapp på Co så trengs det ikke å måle co`` en på nytt på etterkontroll;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det høres bra ut.

tenkte jeg skulle bruke litt hønsenetting som jeg fyller med stålull og ruller den som ei pølse.... skrur av bakpotta å stapper den inn over bakstillinga tenker jeg.....

Co`en er blitt målt og den er ok.

Er bare DB`en de skal måle..

 

Men takker for alle svar..... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.