#1 Skrevet Mars 20, 2006 Kurt Lundquist trekker seg som leder,siden han har vært leder siden lokallaget ble startet, og vil la noen andre prøve seg. Så da lager jeg en tråd hvor de som evt vil være ny får skrive litt om seg selv, på søndag blir det startet ny tråd med avstemmning av leder. Så alle som vil prøve seg som leder får slenge seg på. mvh Styret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2006 Litt om meg! Jeg heter Thomas Bergmann. Kommer fra Lillehammer og er 30 år. Har kun kjørt VAG siden jeg fikk lappen i 93. Jobbet med bilstereo og bilalarmer i tre år før jeg ble lei, og startet som elektriker. Som jeg driver med ennå. Jeg har lyst til å stille som kandidat til lokallags leder. Ønsker nye spennende utfordringer i hverdagen. Og liker å jobbe med mennesker. Skal også komme med nye ideer og aktiviteter rundt lokallaget. Noen som har spørsmål eller andre ting, ta gjerne kontakt på mail eller pm. thbe@online.no Hilsen Thomas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2006 vi har også en kandidat til,men han har ikke internett så han får ikke sagt så mye om seg selv.. men navnet hans er Anders Lillejordet og er fra hamar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2006 Synes folk kan skrive her om hva se synes om kandidatene siden det er dere som til slutt skal velge.. og dette fortsetter frem til søndag.. da starter avstemmningen.. mvh styret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2006 uten at noen skal føle seg på tråkket eller noe. så ligger min personlige stemme hos thomas. Men synes nå at Anders er også en bra kar. men hadde vært bra om det var noen fra et litt annet distrikkt en hamar området som får lederskapet. Så stem i vegen alle sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 24, 2006 Mener det sammen som Tor Olav! Godt med noen nye enn bare i Hamar område. Ikke noe vondt ment. Men godt med noe nytt blod også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 24, 2006 Thomas ( - fordi han har "sjæfsbil" ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 24, 2006 Thomas har også min stemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 25, 2006 Anders trekker seg som kandidat .. han forklarer nærmere på neste møte. så da sitter vi igjen med 1. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 26, 2006 Anders trekker seg som kandidat .. han forklarer nærmere på neste møte. så da sitter vi igjen med 1. Å hva gjør vi da? Blir det meg uten avstemming da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 26, 2006 Å hva gjør vi da?Blir det meg uten avstemming da eller? greit for meg. noen som vil ha noen andre da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 26, 2006 Det blir vel enstemmig Thomas da.. Hvis det ikke dukker opp noen nye kandidater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 26, 2006 Vi må jo få bestemt dette. Skal vi få Kurt til å ta avgjørelsen på hva som skjer. Siden det er han som er regent ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 26, 2006 jeg aner ikke.. for meg så er det samme hva som blir gjort, bare leder`n som blir valgt gjør en bra jobb.. men kan jo høre med kurt om hva han mener.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 26, 2006 er vell bare og velge den som er igjend det, hvis noen er uenige så får dem si fra. Så jeg mener vi kan gratulere Thomas som ny lokallags leder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 27, 2006 Så lenge det ikke er noen som har meldt sin interesse innen fristen gikk ut, så blir det jo Thomas som får tittelen som lokallags leder Mjøsa. Så da blir det ikke noe mere valg. Gratulerer Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 27, 2006 Jeg åper Anders stiller til neste valg. for han er virkelig en som står på i klubben. Men han er jo med istyret så vi skal nokk finne på mye gøy i år håper jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 27, 2006 Da må jeg bare takke for tilliten, og jeg skal gjøre mit beste. Når blir dette gjeldende fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 27, 2006 Da må jeg bare takke for tilliten, og jeg skal gjøre mit beste. Når blir dette gjeldende fra? Jeg har sendt mail til Kjetil i dag, så det gjelder fra så fort jeg hører noe fra han.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 27, 2006 Gratulera så mykje!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 28, 2006 Gratulerer Thomas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...