Anbefalte innlegg

Hei

Hvordan er det å sette inn et corrado dash i en golf2? Vanskeligere eller lettere enn golf3 dash i golf2? Hva trenger jeg for å gjøre dette byttet? noen sider med info om dette? har prøvd å søke, men fant ingenting

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel likestilles med golf 3.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ca likt ja.. hvordan er det med ledningsnettet? må jeg gjøre noe med dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg tror det. men har du koblingsskjema for begge bilene skal du klare å finne ut av dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så hvis jeg får tak i dashbord og ledningsnett fra hvilken som helst corra så skal dette funke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet noe mer om dette? Hvordan vil det gå hvis jeg får tak i et corrado dashbord med elektronisk km, mot min golf som er mekanisk? Vil dette gå hvis jeg bruker ledningsnettet til corrado? og kan jeg ta et hvilket som helst corra dashbord eller må det være en 8v/16v?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger ikke noe koplingskjema på det lille greiene der. hvis du kjøper dash av meg, forklarer jeg deg det du trenger å vite evt da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men du må gi meg en ca pris da.. så kan jeg dra til deg om ikke så lenge å se på dashbordet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå fått kjøpt meg dashbord og har begynt å instalere det. men er det noen i Norge som har gjort dette før? trenger hjelp så hadde satt pris på litt hjelp.

corradodash0zu.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

>BUMP med samme spm som i øverste post..... + Har noen bilder av ferdig resultat? Evnt ca pris på et komplett m speedo og alt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har et Corradodash, som er ferdig kuttet til å passe i golf 2, med speedo og sikkert alt av ledninger til også.. 500kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare bruke riktig ledningsnett med riktig sikringsboks så er det swap swap med brytere og alt. da er det bare selve tilpassinga av dashen som blir problemet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har et stykk dash jeg har planer om å putte i min 2'er. hvordan finner jeg ut om jeg har riktig ledningsnett a?:P. er samme nummeret på speedon hvertfall. ikke fått sett noe nærmere på det enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare bruke riktig ledningsnett med riktig sikringsboks så er det swap swap med brytere og alt. da er det bare selve tilpassinga av dashen som blir problemet.

 

Hørt at rattstammen osv kan bli et problem jeg....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den kan evt shimmes ned litt hvis man får problem der. evt vinkle dashen litt opp. er hva man gjør det til selv ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har et stykk dash jeg har planer om å putte i min 2'er. hvordan finner jeg ut om jeg har riktig ledningsnett a?:P. er samme nummeret på speedon hvertfall. ikke fått sett noe nærmere på det enda.

 

Sikringsboks nret må stemme. hehe. siden det er et nett inni bilen og ett nett i motorrom. så er det i sikringsboksen de møtes. stemmer nr på sikringsboksen fra begge bilene du setter sammen fra vil det funke. hvis ikke må du klippe og lime.

 

Har hatt flaks med mine 2 siste konverteringer fra digifiz og div da sikringsboksen har vært det samme. så å si bolt on

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åssen blir det å sette corrado-dash i en einser ? regner med at det ikkje er store forskjellen mellom einser å zweier dashmessig :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir vell litt problemer på cabben pga den avstivern under dashbordet... han som kjøpte mitt dashbord skulle sette det inn i en einser cab, men tror ikke det ble noe av da jeg så at han skulle selge bilen... men er endel arbeid... blir nok endel kutting i dashbordet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.