Hadde det litt artig med dioder.. :)

Anbefalte innlegg

Bygde om alt RØDT lys til BLÅTT.... Siden dette passet best til cd-spilleren.. :) Var et jævla knot med noen av bryterene i midtkonsollen.. Men det som ikke vil, det SKAL... :P heh...

 

Bilen er en Audi Cab -92

 

Legger ut et par bilder.... Gjerne kom med synspunkter...

 

(dårlig kvalitet på bildene, tatt med mobil)

Dioder.jpg

Dioder2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flere bilder

dioder3.jpg

Dioder4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det så jo veldig bra ut det der synes jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gromt: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott : rock : Men nå er vel kanskje spilleren "for lite" blå :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott : rock : Men nå er vel kanskje spilleren "for lite" blå :rolleye:

 

 

heh, ja.. synst lenge spilleren har vært ALT for blå, men nå "bleknet" den på en måte... hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men klokka i instrumentene er fortsatt rød ser jeg? Denne har du glemt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men klokka i instrumentene er fortsatt rød ser jeg? Denne har du glemt?

 

 

hehe.. har sett litt på den... er ikke så lett.. for selve displayet er laget ev sånn rød plastikk greier....

 

Men synest det går greit siden speedo-viserene også er rød..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei stilgt detta: rock : Vurder sjølv å skifte frå rødt til blått i framtida.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiv på litt mer motstand i diodene dine i bryterne, så blir det litt mer lik farge som du har i dash'en og ikke så "skrikende"

Ellers så det tøfft ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiv på litt mer motstand i diodene dine i bryterne, så blir det litt mer lik farge som du har i dash'en og ikke så "skrikende"

Ellers så det tøfft ut!

 

 

jaa.. får se ka jeg gjør med det... No er det en time til flybussen går... Så nå må jeg stikke... Skal til MILITÆRET.... Forbannade greier.....

 

See Ya later FOLKZ :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte du pærene på Dinder.no?

Tenkte å kjøpe der til min bil. Har bestillt Hvite skiver, så da må vi ha litt blått lys....

 

Du måtte vel lodde pærene i bryterane eller?

 

Vi får snakkes i ålesund en gang....hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så veldig bra ut det der: rock : Hvor har du kjøpt diodene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte du pærene på Dinder.no?

Tenkte å kjøpe der til min bil. Har bestillt Hvite skiver, så da må vi ha litt blått lys....

 

Du måtte vel lodde pærene i bryterane eller?

 

Vi får snakkes i ålesund en gang....hehe

 

heh, blått lys er konge det:) kjøpte alt (skivene, og diodene) hos http://www.tundw.de En tysk side...

 

noen av bryterene måtte loddes, mens andre var der noen slags dioder med innebygget motstand som passer rett inn (men mått knakke av en slags beskyttelses plastikk som er rundt dioden/pæra)

 

Må ta deg en tur til ålesund en dag ja.. dimma militæret i dag... :) står på sola flyplass på en internet-cafe å skriver... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble tøft dette, ja!:) jeg kjøpte blå dioder på tysk eBay, men er veeldig usikker på hvordan jeg skal få montert dem. Regner med at jeg må lodde, men har du noen bilder av når du gjorde dette? så har jeg ihvertfall noe å gå etter..:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble tøft dette, ja!:) jeg kjøpte blå dioder på tysk eBay, men er veeldig usikker på hvordan jeg skal få montert dem. Regner med at jeg må lodde, men har du noen bilder av når du gjorde dette? så har jeg ihvertfall noe å gå etter..:P

 

 

mmmm.... nei, glemte å ta bilder når jeg holdt på... var så jævla trøtt.. holdt på i 3-4 tida på natta.. :P

 

Men det er ikke så vanskelig.. Har du fått en diode og en motstand så lodder du bare fast motstanden på ene beinet på dioden (serie) så må du huske på å sette dioden rett vei (pluss / minus) når du skal lodde fast til "kretskortet" for snur du den feil vei så lyser den ikke i det hele tatt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. okei. skal få tak i noen med litt mer teknisk innsikt enn meg tror jeg: klø : så går det nok bra:) tusen takk for hjelpen!: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tøft: rock : tror jeg går andre veien. har feil farge på spilleren:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette var tøft! har en sony-spiller med blått lys i, har tenkt å gjøre det samme, blått lys i instrumentene, ++ men noen som vet om dette er vanskelig? :confused: har en passat 35i 89mod.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette var tøft! har en sony-spiller med blått lys i, har tenkt å gjøre det samme, blått lys i instrumentene, ++ men noen som vet om dette er vanskelig? :confused: har en passat 35i 89mod.:)

 

er jo litt arbeid med det.. Er ikke sikker på hvordan det er på bilen din.. bare å prøve seg frem.. slik som meg... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.