#1 Skrevet Mars 20, 2006 Noen som vet om kobberfett kan brukes istedetfor "Disc Brake quiet" for å stoppe bremsepiping? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2006 Har aldri bruk annet enn kobberfett.. Men ikke på skivene, da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2006 Har aldri bruk annet enn kobberfett.. Men ikke på skivene, da! Skal se om jeg klarer å styre meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2006 Skal bytte skiver også. Har lest at det er viktig å gjøre navet skikkelig rent før skivene settes på. Har til dette formålet kjøpt inn sånn bremse-cleaner, men bør jeg også smøre inn navet med kobberfett for å hindre at det dannes rust (og dermed kast) der på sikt? Altså flaten mellom nav og skive. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2006 Puss bare rent for grus og møkk og la det være. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...