Vad kör ni för dimension/storlek på isdäck??

Anbefalte innlegg

Jag ska köpa isdäck, men jag vet inte om de passar/går på... De är i dimensionen 10/65-16...

Vad använder ni på era Audi.s????

Tackar på förhand!

Mvh Lars-O.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

15" og 16" har normalt samme høyde/rulleomkrets. 16" har normalt bare lavere profil.

Har 15" på min 90Q, i standard størrelse (husker ikke omkrets/høyde i farten).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører med Compomotive TH2 5,5x16" felger, med 10/65-16 dekk Michelin og Pirelli.

Felgene går akkurat klar for caliperne foran på min S2 med RS2 caliper og 315mm skiver...husker ikke ET, men mener det var 25 eller noe slikt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tar ite i någonstans på din bil Endre???

Mvh Lars-O.

Jeg kjører med Compomotive TH2 5,5x16" felger, med 10/65-16 dekk Michelin og Pirelli.

Felgene går akkurat klar for caliperne foran på min S2 med RS2 caliper og 315mm skiver...husker ikke ET, men mener det var 25 eller noe slikt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tar ite i någonstans på din bil Endre???

Mvh Lars-O.

Nopes...det sitter som ett skudd!! Var redd jeg måtte bruke spacere foran (det må jeg ved bruk av orginale S2 16" felger) men det slapp jeg. Passer perfekt!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bild på din bil med de på??: flau :

Mvh Lars-O,

Nopes...det sitter som ett skudd!! Var redd jeg måtte bruke spacere foran (det må jeg ved bruk av orginale S2 16" felger) men det slapp jeg. Passer perfekt!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bild på din bil med de på??: flau :

Mvh Lars-O,

Jeg har faktisk vært ute nå å lagt på alle fire...:D har kommet så mye snø her siste 2 døgn at jeg måtte bare ut å leke meg;) tok noen bilder...så det kommer om ikke så fryktelig lenge håper jeg på :)

Men må korrigere meg selv litt, ET var IKKE 25, det var faktisk ET40 på felgene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et par bilder fra gårsdagens lille prøvetur :D

!CID__DSC00116.jpg

!CID__DSC00118.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man tackar... ser mycket fint ut...:tilber:

Mvh Lars-O,

Her er et par bilder fra gårsdagens lille prøvetur :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.