#1 Skrevet Mars 20, 2006 Jag ska köpa isdäck, men jag vet inte om de passar/går på... De är i dimensionen 10/65-16... Vad använder ni på era Audi.s???? Tackar på förhand! Mvh Lars-O. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2006 15" og 16" har normalt samme høyde/rulleomkrets. 16" har normalt bare lavere profil. Har 15" på min 90Q, i standard størrelse (husker ikke omkrets/høyde i farten). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2006 Jeg kjører med Compomotive TH2 5,5x16" felger, med 10/65-16 dekk Michelin og Pirelli. Felgene går akkurat klar for caliperne foran på min S2 med RS2 caliper og 315mm skiver...husker ikke ET, men mener det var 25 eller noe slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2006 Det tar ite i någonstans på din bil Endre??? Mvh Lars-O. Jeg kjører med Compomotive TH2 5,5x16" felger, med 10/65-16 dekk Michelin og Pirelli. Felgene går akkurat klar for caliperne foran på min S2 med RS2 caliper og 315mm skiver...husker ikke ET, men mener det var 25 eller noe slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2006 Det tar ite i någonstans på din bil Endre??? Mvh Lars-O. Nopes...det sitter som ett skudd!! Var redd jeg måtte bruke spacere foran (det må jeg ved bruk av orginale S2 16" felger) men det slapp jeg. Passer perfekt!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2006 Har du bild på din bil med de på?? Mvh Lars-O, Nopes...det sitter som ett skudd!! Var redd jeg måtte bruke spacere foran (det må jeg ved bruk av orginale S2 16" felger) men det slapp jeg. Passer perfekt!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 21, 2006 Har du bild på din bil med de på??Mvh Lars-O, Jeg har faktisk vært ute nå å lagt på alle fire... har kommet så mye snø her siste 2 døgn at jeg måtte bare ut å leke meg;) tok noen bilder...så det kommer om ikke så fryktelig lenge håper jeg på Men må korrigere meg selv litt, ET var IKKE 25, det var faktisk ET40 på felgene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 22, 2006 Her er et par bilder fra gårsdagens lille prøvetur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 22, 2006 Man tackar... ser mycket fint ut... Mvh Lars-O, Her er et par bilder fra gårsdagens lille prøvetur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...